H4ngm4N Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Å gå tur mitt på natta er også kos. 5304853[/snapback] jepp, med en god kamerat eller kjæresten 5305996[/snapback] Kjærste har jeg ikke prøvd, men er ikke spesielt beroligende å gå med en kamerat. Det er jo veldig hyggelig, men jeg blir mer beroliget av å gå alene og sortere tanker og leve i min egen litt verden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 jeg blir mer beroliget av å gå alene og sortere tanker og leve i min egen litt verden. 5309188[/snapback] jepp, men det er noe eget å gå ute i det stille mørket med kjæresten sin tett inntil. deilig følelse, men kanskje ikke like beroligene. endte foresten med at jeg skrev et eget innlegg i bloggen min om hva som beroliger meg. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Å ta et bad er sykt digg. Jeg vil ha badekaret mitt tilbake. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Det mest beroligende jeg vet om må være å kunne lese en god bok uten en eneste bekymring. Dette skjer ikke ofte, men når det skjer er det helt herlig. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Fredager... og vite at det ikkje er noke mas eller stress på 2 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå