OscarWoHA Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Morn. Dukket opp et lite problem med siden min. Jeg fant ut at det hadde vært kjekt med en liten infoboks inne i en fiv hvor jeg skriver litt av hvert. Problemet er at jeg ikke helt forstår hvordan jeg får plassert den "øverst til høyre" og at teksten skal flyte rundt. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Prøv med denne: .div { float: right; } Lenke til kommentar
JonH Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 CSS - posisjonering Jeg har hatt mye nytte av disse sidene Lenke til kommentar
uranus Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Så kan du bruke margin-left, margin-right, margin-bottom, margin-top eller bare margin og f.eks 10px for å ha litt mellomrom rundt diven. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Takk til dere begge. Alt stemte før jeg laget innlegget, men jeg så det bare ikke. Blir sliten av 10 timer CSS i strekk. Håper uansett tråden kommer til hjlpe for andre, og nok en gang - takk til dere som bidro med hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå