elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skal da kjøpe trådløst nettverk og har sett litt på div anmeldelser og sånn og funnet ut at denne routeren og dette nettverkskortet funker bra. Spørsmålet mitt er om hvis jeg kjøper routeren og 3stk nettverskort av den typen, kommer de til å fungere bra sammen? Eller funker ikke det nettverkskortet sammen med routeren? Lenke til kommentar
runel Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Routeren er bra, og anbefales absolutt Når det gjelder nettverkskort fungerer sikkert det MSI-kortet du hadde funnet, men generelt er det å anbefale å ha samme nettverkskort som routeren. Derfor bør du vurdere ett PCI-kort fra Linksys istedet. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Routeren er bra, og anbefales absolutt Når det gjelder nettverkskort fungerer sikkert det MSI-kortet du hadde funnet, men generelt er det å anbefale å ha samme nettverkskort som routeren. Derfor bør du vurdere ett PCI-kort fra Linksys istedet. 5282131[/snapback] Et som dette? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Jepp 5282147[/snapback] har det noe si at det er et USB kort og ikke et PCI ? Lenke til kommentar
runel Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Nei, USB er mer praktisk om du har bruk for å flytte kortet mellom flere maskiner, mens PCI er en ørliten anelse mer stabilt skal være. Jeg har ett Linksys USB-WLAN kort, og har aldri hatt noen problemer med det, så det kortet du fant er helt greit det Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Nei, USB er mer praktisk om du har bruk for å flytte kortet mellom flere maskiner, mens PCI er en ørliten anelse mer stabilt skal være. Jeg har ett Linksys USB-WLAN kort, og har aldri hatt noen problemer med det, så det kortet du fant er helt greit det 5282222[/snapback] okey. tusen takk for svar. Varene er bestillt =) Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har pakken med den Linksys ruteren og USb kortet, ekstremt bra og stabilt som et fjell Billig og bra sier jeg, bra programvare også Lenke til kommentar
Jovi60 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skal da kjøpe trådløst nettverk og har sett litt på div anmeldelser og sånn og funnet ut at denne routeren og dette nettverkskortet funker bra. Spørsmålet mitt er om hvis jeg kjøper routeren og 3stk nettverskort av den typen, kommer de til å fungere bra sammen? Eller funker ikke det nettverkskortet sammen med routeren? 5282115[/snapback] Har selv den routeren og slike nettverkskort...funker helt glimrende sammen... Lenke til kommentar
Chusan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei, lurer på om jeg kan bruke denne tråløst ruter som en trøløst AP ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314994&s=sc Mvh Chu Lenke til kommentar
runel Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei,lurer på om jeg kan bruke denne tråløst ruter som en trådløst AP ? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=314994&s=sc Mvh Chu 5284218[/snapback] Ja, det kan du. Deaktivert DHCP-server i router, så går alt bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå