the_totning Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg er på leting etter en alraight cs,s clan med hjemme side og minimum 10 members. Fant ikke igjen de beste scorene mine men her er et fra en server jeg var på i dag. Har teamspeak msn xfire. [email protected] Dan. like_cs.bmp Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ehm, ikke for å være slem, men score betyr NULL og NIKS i clansammenheng. Jeg kunne spilt på office og fått 40-50 kills og 10 deaths på 30 minutter, det som betyr noe er strategi. Alt dreier seg om å være en lagspiller og være strategisk i clansammenheng. Jeg vil ikke påstå at jeg er über i CSS. Så istedenfor å vise scores bør du bare søke om en try der du viser dine egenskaper som en lagspiller. GfP - KillMe FTW! Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ehm, ikke for å være slem, men score betyr NULL og NIKS i clansammenheng. Jeg kunne spilt på office og fått 40-50 kills og 10 deaths på 30 minutter, det som betyr noe er strategi. Alt dreier seg om å være en lagspiller og være strategisk i clansammenheng. Jeg vil ikke påstå at jeg er über i CSS. Så istedenfor å vise scores bør du bare søke om en try der du viser dine egenskaper som en lagspiller. GfP - KillMe FTW! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Litt enig me Ghost Of Death, men vi tar in medlemmer, vi er ca 4 stykker me di clanen. Siden vår er under oppbygning... Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Klart jeg vet at man må ha tactic, har vert med i en annen clan før og vi kom ganske langt i en clanbase turnering. Noen web sider jeg kan gå til ? -DAn- Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Minimum 10 members? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 Battlefield 2 for the win! Lenke til kommentar
the_totning Skrevet 26. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2005 Glem hele greia jeg er nå med i [gDK] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå