Gå til innhold

Tilbud fra Komplett.no

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe en ferdigløsning fra Komplett.no til en 14-åring. Blir nok mest brukt til spilling, i tillegg til internett, tekstbehandling etc.

Vurderer modellen "Gamer a10" mot den de kaller "Komplett TV2 Nettavisen PC desember". Kjøper en 19" LCD-skjerm i tillegg, da kommer begge ut med omtrent samme pris.

Er det noen med tid og innsikt som kan fortelle meg hvilken av maskinene jeg bør gå for?

På forhånd takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Specs "Komplett TV2 Nettavisen desember":

AMD Athlon 64 3500+ "Venice"

Gainward GeForce 6800 GS

1024 MB RAM

400W PSU

osv.

Gamer a10:

Dårligere på de fleste komponentene.

Jeg vil si at du så absolutt burde går for "Komplett TV2 Nettavisen desember" - PCen.

Det er den beste PC-en av de to, og hvis prisen blir sånn nogenlunde den samme er den absolutt det beste valget.

Lenke til kommentar

Hei

Av de to pcene der, så er det "Komplett TV2 Nettavisen PC desember" du burde gå for.

Men husk, at man sitter alltid igjen med mest hvis man velger alle delene selv. Utfra posten din så virker det som om dette er noe som du helst vil unngå. Det er sikkert noen her som kan sette opp en bra pc til deg, som nettbutikken kan sette sammen.

Hvis du har bestemt deg for en ferdigløsning, kan du jo også sjekke ut "dinside-maskinene".

Nettet mitt er nesten dødt for øyeblikket så jeg kan ikke lage et forslag nå, skal kikke innom denne posten når nettet er mer stabilt. Så kan jeg sette opp et forslag. Men du får sikkert et forslag din vei før det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...