St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Tokk bildet i sommer på Toten! Bildene er tatt med Canon IXUS 700. Første dagen med kamerate, Så jeg var langt i fra noen erfaren fotograf npr jeg tokk bildene ;p Tar gjerne i mot kritikk i alle former... Jeg trenger alle tips Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Synes ikke dette var et bra bilde, nei. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hehe, forståelig Men jeg synes det var en del artige ting med i bildet! Lenke til kommentar
Krister03 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 ......på grunn av... Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Beklager... ikke noe spesielt med dette bildet! For uintressangt. Minus med dette bildet: 1. Ikke noe i motivet som tiltrekker seg blikket bortsett fra huset som speiler seg. 2. Huset som speiler seg. 3. Øverste del av bildet er overeksponert. 4. En stygg skygge i bildet. Tror kanskje du skulle ha tatt bilde av huset isteden. Ser ut til å være en pen blå himmel med fine skyer! Tanken bak bildet var vel planter som speiler seg i vann. Ofte et bra motiv, men dette er ugress som speiler seg i en sølepytt... ikke helt det samme. Behold tanken, men finn et annet motiv. Lenke til kommentar
St.Jan Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Takker for kreativ kritikk, det var det jeg var ute etter. En måte jeg kunne utnytta motivet bedre! Er klar over att basik ting som lys og posisjonering er helt på tryne Syntes bare selv att motivet var fint (spes huset, haha) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg vil minne om retningslinjene for bildekritikken som sier at kritikk skal være konstruktiv. Jeg er enig i det Rivers sier men jeg ser mange muligheter for spennende bilder med refleksjoner og mønstrene i vannet. Det er et sånt tilfelle der du skulle tatt 20-30 forskjellige bilder og prøvd forskjellige ting. Da kunne du godt endt opp med et blinkskudd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå