Sletten_89 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) hallo alle sammen jeg har tengt å lage mitt første kabinett, og derfor ønsker jeg litt veiledning og tips kabinettet skal jeg lage i 12mm finér og jeg har noen fåreløbige planer: For de som ser likheter skal jeg og azzazzin_89 jobbe sammen med hvert vårt kabinett, der han skaffer nødvendig utstyr Noen som har noen forslag til forbedringer/forandringer så vil jeg gjerne høre det Endret 15. desember 2005 av Sletten_89 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Synes designet var kult. Du kunne kanskje lage litt mer "fancy" buer og lignende, samt ta PSUen nede og ikke oppe som vanlig. Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hadde i tanken at jeg kunne sette den nede men kom aldri så langt men nå er det gjort: men de buene vet jeg ikke helt hva jeg kan finne på men det kommer nok Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) en ting jeg lurer på er hk brett... jeg har bare funne ett men passer det til alle? eller er det bare meg som er dårlig til å leite? Endret 11. desember 2005 av Sletten_89 Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Sats på det på multicom, passer allt! Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 finner det ikke lyst til å gi en link? Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 tenkte litt på hvordan døra skal monteres og kom fram til en grei løsning: driver å tenker ut en løsning for at døra skal hålde seg oppe, noen ideer? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 haha, fint det der sletten Holdemåte kan du tenke bil. Pop the hood. Bare bruk en metallstav el.l. Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hmm kanskje det eller så kan jeg skaffe så kraftige vifter at den kan hålde seg oppe av seg selv nei da får tenke på over natta eller no Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Sånn man bruke rpå traktordører Hudraulikk elns;p FUnker fett det! Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) hehe hadde vert gøy det men det går kanskje litt over mitt budskjett, ikke det at jeg vet hvor mye det koster. men det han jo hende at det blir litt for mye siden de er bergne til å opne traktordører og ikke små dører til et kabinett edit: jeg bare måtte Endret 12. desember 2005 av Sletten_89 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 hehe hadde vert gøy det men det går kanskje litt over mitt budskjett, ikke det at jeg vet hvor mye det koster. men det han jo hende at det blir litt for mye siden de er bergne til å opne traktordører og ikke små dører til et kabinett edit: jeg bare måtte 5284127[/snapback] Over ditt budskjett meg i rævva Du er lagd av penger ! I motsetning til meg som ikke har noe hadde vært evig kult med hydraulikk da! Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 etter litt tenking fram og tilbake kom jeg kan skaffe en sånn hydraulikk greie gratis, så da slepper jeg å opp i rævva di for å hente penger også har jeg lagd noen forslag til farger: men jeg må også spørre om hva dere synes om blå pleksi forran som dette: Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Den med plexi forran var tøff! Lag med UV-Plexi og sett LEDs inni! Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Svart og oransj! Endret 12. desember 2005 av Lolliken Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 svart og orange med uv pleksi og leds skal bli (var de svara jeg håpte på ), men det som er domt er at blåe leds er dyrt, hadde det vert røde, grønn eller gule så kunne jeg skaffa ganske mange men siden det er blå så må jeg koste på litt ekstra. btw: to dager til jeg begynner Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jepps, bare husk å legge inn linken til workloggen deres\din. Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) klart klart, men jeg sliter med å finne et navn da er ikke så lett som det burde vert EDIT: da har jeg bestemt at navnet blir: Black Orbit Endret 13. desember 2005 av Sletten_89 Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Meget bra Sletten Stå på Ina : Stå på Slettan Endret 13. desember 2005 av AzzazziN_89 Lenke til kommentar
Sletten_89 Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 har vert litt små problemer her: siden vi ikke har noe tilgang på verksted og verktøy er vi nødt til å vente til mandag for å begynne og på grunn av at netshop ikke hadde nok pleksi ble jeg nødt til å gjøre om på designe en del: men er fornøyd jeg det nye designet så jeg gleder meg ganske mye til mandag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå