elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skal da anskaffe en trådløs router og da må jeg vel ha et trådløst nettverkskort i alle maskinene på nettverket? Så, hvordan kan jeg se om jeg allerede har det eller om jeg må gå til anskaffelse av et? Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Start - Koble til - Hvis alle tilkoblinger. Hvis det står Trådløs nettverkstilkobling så har pcen det. Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Start - Koble til - Hvis alle tilkoblinger.Hvis det står Trådløs nettverkstilkobling så har pcen det. 5281916[/snapback] hmmm. har ikke noe "koble til" alternativ på startmenyen? Lenke til kommentar
elgizmo Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Eller. er det her det skulle stått Trådløs Tilkobling hvis jeg hadde det? Lenke til kommentar
runel Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Stemmer, det ser ut som du IKKE har trådløst nettverkskort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå