Onyx Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei! Nå har jeg tenkt meg å skaffe meg bredbånd for en gang skyld! Bor i Oppland, så jeg har vel mange forskjellige muligheter ut ifra DinSide's bredbånds kalkulator. Jeg vil helst ha 2mbit og over. 2mbit er kurrant! Men hvem leverandør er billigst på bredbånds telefoni? Og kan jeg velge en leverandør for selve Internettet og en annen leverandør for bredbånds telefonien, eller må det være fra samme leverandør? Har sjekket ut NextGenTel og dems tilbud er veldige fine. Men bredbånds telefonien er ikke så billig, sammenlignet med Telio sin. Så hvordan er NexGenTel brukermessig? Kom gjerne med noen erfaringer her *Sitter her å finner ut av ting og tang* Takk for svar Hilsen onyX. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har Telenor nå, vurderer sterkt å bytte til NextGenTel. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Heisann! Prøv deg på BlueCom! Veldig stabile og gode linjer der! Alekz Lenke til kommentar
pine Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Etter all mas om kundeservice, både her på forumet og i media ellers, så vurderer folk NGT enda. Med de hastighetsøkningene de holder på med, så skal de ende på et eneste produkt , 8 mbit. Og noen få adsl2+ hastigheter. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har NGT og er storfornøyd. Har opplevd kundeservicen og den er begredelig. Men NGT leverer kjappe og stabile linjer til en gos pris. Kan anbefale NGT. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 "Har Telenor nå, vurderer sterkt å bytte til NextGenTel" Gå fra dårlig til verre..LOL Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Du bør sjekke litt mer nøye enn med dinside, hva har du tilgjengelig da? Fiber fra Hadeland energi er jo fint men du bor neppe i den delen av Oppland hvor dette er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 "Har Telenor nå, vurderer sterkt å bytte til NextGenTel" Gå fra dårlig til verre..LOL 5282407[/snapback] ROFLOLOLOLOL!11 Har du ikke noe mer konstruktivt å komme med? Har du noen andre forslag? Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen som har erfaringer fra adsl.no (Tafjord Mimer)? Lenke til kommentar
jdmonstad Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har også NextGenTel og er storfornøyd. Har hatt det i snart 2 år og har ALDRI opplevd nedetid. Har pratet med kundeservice en gang helt i starten, det tok lang tid, men jeg fikk hjelp med en gang når jeg kom igjennom. Gjør heller ingenting at de stadig øker hastigheten på linja no voldsomt uten at det koster mer. Lykke til med valget! Mvh JDM Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 NGT er ganske så kurrant. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Bestilte NGT ADSL2+ 20000/1200 for noen dager siden, jeg håper jeg ALDRI må oppleve å ringe kundeservice for noe som helst annet enn å få reverse på IP'n. Lenke til kommentar
sengblom89 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Heisann! Prøv deg på BlueCom! Veldig stabile og gode linjer der! Alekz 5281877[/snapback] Dette er noe du er alene om å si!! stort sett alle som har bluecom klager over dårlig ping og ustabilt nett... Har bluecom selv! Skal du etablere for 1 gang anbefaler jeg deg rett på nextgentel! vurderer å bytte til det selv.. De er stabile og har god kundeservice Ikke noe å nøle på engang! NEXTGENTEL! Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har NGT, og ja, kundeservicen er ikke blandt de beste. Den er faktisk ganske jævlig, å vente 45-75 min hver gang det er noe. Hvor hvor ofte trenger du kundeservice? For utenom dette er jeg kjempefornøyd med NGT Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 hvis du bor i Lillehammer så er NGT veldig bra å ha, sjelden nedetid. har kun hatt nedetid fra ngt sin side når innstallatøren de brukte rota i noen kabler. dette varte en helg, noe som var greit siden linja skulle flyttes noen dager senere uansett. innstallasjon tar ikke så lang tid heller, de brukte 1 måned å sette opp linja fra jeg bestilte til jeg surfet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå