ovinn Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 HEhe, det kom det til meg og Samma kom det fra shg Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) *Henge seg på* Kult, gleder meg til update! Netshop sponser ikke, eller sponser vertfall ikke mange! Har vel sett chace vertfall (riktig?) husker ikke fler, men det er bare å håpe 5293843[/snapback] Netshop sponser jo. De sponset meg. Bountyhunter(BF:V),15/12-2005 : 15:40]fikk svar fra netshop i dag om at de hadde brukt opp budsjette for sponsing av casemods for i år og at jeg kunne søke pånytt utpå vårparten en gang 5297245[/snapback] Rart, Bare for en uke siden fikk jeg en plate plexi. Endret 15. desember 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Zevs_: Du er vel en av de utvalgte da Men sa jo at det "er ikke mange som blir sponsa!" så tenkte vel på deg og Chase, som er blitt sponsa *heldige faen* Kan ikke du spørre om en plate UV Blå plexi til meg da? Øyvind Lenke til kommentar
Abbono Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Zevs_: Du er vel en av de utvalgte da Men sa jo at det "er ikke mange som blir sponsa!" så tenkte vel på deg og Chase, som er blitt sponsa *heldige faen* Kan ikke du spørre om en plate UV Blå plexi til meg da? Øyvind 5298621[/snapback] Jeg har også blitt sponsa, *mobbe* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Jeg har 250GB ny disk, pluss en 80GB gammel disk, den gamle føkker hele pcn, men jeg klarer meg lenge med 330 GB (fort regnet;p) Spørs helt hva du skal bruke den til, hvor mye plass du trenger.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 200gb er aaaaaaltfor aaaaaaaaltfor lite! har selv 400gb og alt er fyllt til randen, til og med os disken min! Ville investert i en 400gb jeg;) + den 200gb du har valgt kanskje!Også, hvorfor kjøpe os når man kan laste ned? 5298801[/snapback] husker du ett av spm som kom da du registrerte deg? Var iallefall ett om piratkopiering er lovlig på forumet.. og håper du ikke bare gjettet og kansje noen vil være på den lovlige siden, pluss at microsoft setter inn tiltak for å ta de som ikke er det.. OT: blir knall dette. prøv å får sponsorer andre plasser da.. Vendur og slikt.. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 har sendt mail til vendur... venter på svar nå... Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 16. desember 2005 Del Skrevet 16. desember 2005 har sendt mail til vendur... venter på svar nå... 5300901[/snapback] håpe at du får positivt svar da Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 Update! 18.12-05 Da var dette bestilt og hentet hos netshop oslo -Sunbeam Lazer LED, UV/Blacklight Stk 1,00 -AC Ryan AcrylPanel 5mm, UV Grønn 480x480mm Stk 1,00 -AC Ryan CableTies, UV Grønn Strips, 10 pk. Stk 1,00 Faktura/oppkravsbeløp: NOK 285,00 har desverre ingen bilder enda sliter med å skaffe kamera men det jeg har gjort til nå er å skjære ut plexin til døra det gikk kjempe bra fikk hjelp av en onkel som hadde en elektrisk baufil som funket fett :her kommer bildet: det eneste jeg mangler nå er m3 skruer og mutterer til å feste plexien med... skal prøve å få kjøpt det i løpet av uka... jeg har også skjært ut hull til radiatoren i taket, MEN jeg hadde klart å måle feil så det ble 3m får stort på begge sider så skrue hullenen til radiatoren kom inni hullet... hvis dere skjønner...? :her kommer bildet: men jeg fikk nok engang hjelp av onkelen min som har et enkelt blikkenslager værksted i kjellern så vi fant en måte å feste radiatoren på som jeg tror kommer til å se bra ut... jeg skal sette på en chrom list noen som vet om den dekker de 3mm på begge sidene av radiatoren? hvis ikke får jeg finne på noe lurt. jaja mye tekst men ingen bilder håper jeg får tak i et digitalkamera snart så dere kan få se noen bilder... men jeg ikke får tak i det iløpet av de 2-3 nestedagene så kan jeg ta bildet med webcameraet kom jeg på nå det hadde jeg glemt at jeg hadde jaja takker for alle tilbakemeldinger til nå! -Bountyhunter Lenke til kommentar
revol2k Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Kommer det oppdateringer snart? en liten stund siden sist ser jeg! Men blir sikkert kult da:) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 Nesten helt lik pc som jeg kjøpte meg det der Fint at du kan gjøre noe med det kabinettet, har et sånt og syns det er litt tamt Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2006 Del Skrevet 21. januar 2006 venter i spenning.. ta å kjapp deg med jobbinga da Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 beklager at det ikke har vært noen oppdateringer men trodde det var ingen som fulgte med jeg men nå vet jeg jo at det er det nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 beklager at det ikke har vært noen oppdateringer men trodde det var ingen som fulgte med jeg men nå vet jeg jo at det er det nå ble jeg glad! 5490069[/snapback] ja fint det.. så fyr i gang moddinga!! Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 seff er det folk som følle med...mn ikke alle som gidder å mase, hoper på update snart da Lenke til kommentar
reds Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Worklog uten bilder? 5490771[/snapback] Han har ikke kamera. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 24. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2006 ja vet det er dumt men nå kommer det antageligvis bilder snart har snakket med dama og hun sa at jeg helt sikkert kunne låne det en gang Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 det var bra du får vell takka dama di fra oss da Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 24. januar 2006 Del Skrevet 24. januar 2006 Worklog uten bilder? 5490771[/snapback] Han har ikke kamera. 5490786[/snapback] Burde ikke denne ligge under 'Casemods' da? Nok ot. Ideene dine ser fine ut, kan bli bra, hvis du skal sleeve kan du vel også sleeve med sølvfargede strømper? Hva med å lakkere viftene grønne/sølv? Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå