[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hei gutter og jenter og alle dere andre der ute som er innterisert i Modding! Nå har jeg endelig fått meg en egen ny pc som er bare min det betyr at jeg kan gjøre hva jeg vil med den specs hvis noen lurer Handleliste på komplett.no I alle fall det jeg har tenkt til å gjøre er: -bytte ut plexi i døra med grønn uv plexi -skjære ut hull i toppen ev kassa til radiatoren -kjøpe uvgrønn tilsettnig til vannet ting jeg har tenkt på men ikke bestemt meg for enda: - sleve med grønne kabel sleeves har tenkt til å kjøpe: -Sunbeam Kald Katode Basic Kit kr 65,- -Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV kr 55,- -Sunbeam Kald Katode, 30cm, Grønn kr 55,- -AC Ryan AcrylPanel 3mm, UV Grønn kr 120,- skal se om jeg får noen sponsorer iløpet av uka... et bilde av TT Soprano det nest fineste jeg vet etter dama da seff Skal se om jeg får tatt noe bildet av kassa sånn den er nå... håper noen har noen tips eller ideer til hva jeg skal gjøre videre. alle forslag motas med takk det kommer nok til å ta en uke eller noe før arbeidet kommer igang desverre men får ikke penger før det Håper dere liker projektet og følger med videre. -Bountyhunter PS. trenger et navn... Endret 20. desember 2005 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Fint at du skal gjøre noe med vinduet Ellers ser alt bra ut Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 jeg har fått inntryk av at du går får grønnt når det gjelder lys/plexi så hvorfor ikke bytte de 2 ledsene i fronten til 2 grønne? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 god ide tusen takk Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ahh, soprano.. Har kabinettet selv og er kjempe fornøyd med et.. Men litt små modding skader jo ikke.. Gjort litt selv når det gjelder modding (Ikke noen store ting da men) Faktisk vurdert å bytte leds`a i front selv.. Men hvilke leds burde man kjøpe? Lazer leds til 60kr eller bare vanekige leds til 18 kr.. Lenke til kommentar
phOn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Nesten lik pc som meg jo men tsunami er mye bedre enn soprano, liker ikke lakken på soprano har tsunami selv, og tenker på å gjøre en liten mod med litt lys og greier. Sleev alle kabler, det ser mye bedre ut da Endret 11. desember 2005 av phOn Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Ser bra ut detta da! Soprano og tsunami da Men som sagt, blir nok bedre å bytte ut de led'sa i front ja Blir kult med grønt! Øyvind Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har selv soprano med grønne katoder.. Det er fint. Men litt usikker på ossen led`s jeg skal ha i front... Lazer leds eller vanelige leds.. Lazer leds Vanelige leds Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 tru egentli det er noe mellom de 2 der Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har selv soprano med grønne katoder.. Det er fint. Men litt usikker på ossen led`s jeg skal ha i front... Lazer leds eller vanelige leds.. Lazer leds Vanelige leds 5283177[/snapback] I fronten burde du lodde på de single-LEDsene der hvor PWR og HDD LED'sa lyser. LazerLEDsa er i en liten aluminiumsboks og kobles via. molex Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 nå vet ikke jeg om du går på skole eller noe sånt, men syns 18kr va dyrt når jeg fikk 10stk for 25,- på skolen (dette hva da ifjord da jeg gikk på ungdomskolen) hvis jeg hadde våre deg hadde jeg gåt hit til elektronikk sjefen å spurt pent om prisen Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Nå lyser de der sinnsvakt sterkt. 8000mcd er litt det ja Ganske mye mer enn "vanlige" leds Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Planene ser bra ut og tror grønne lys vil "kle" kabinettet, men si meg en ting. Hvorfor i alle dager har du planer om å kjøpe microsoft xp HOME cd? Går personlig for linux distro eller verste fall xp, så hadde det vært pro... Endret 12. desember 2005 av Ole J Lenke til kommentar
EnglishAudio Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 tror du burde bestille flere hardisker ass, 200gb er ikke så mye akkurat.. Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 har 140 gig det er akkorat på grensen men det går, pluss at det ligger mye an på hva han gjør med pc'en åssån. bruker xp home jeg også, funker fint Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Daim!! Blir bra dette.. har selv soprano og må vel følge med Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) pcn står ved min side alt ferdig bygd og alt innstalert så tror ikke jeg skal bestille så mye mer en modde ting lydkort skal jeg kjøpe foresten der sa du noe hehe jobbingen vil begynne snart (noen dager) -Bountyhunter Edit: det vil ta lenger tid en forventet å komme i gnag men prosjektet vil garantert bli gjennom ført... de som sitter på pengene min må bare få ut fingern Endret 13. desember 2005 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Hei! Nå har jeg startet å maskere kabinettet og målt opp at det er plass til radiatoren, det gikk med 5mm jeg kan begynne med det som ikke koster penger. og siden jeg allerede har stikksag med metall blader så: vil jeg begynne å sage hull om noen dager må bare rydde ut alt av hardware og da kan en venn komme over å hjelpe meg også -Bountyhunter ps. har sendt mail til netshop og spurt om sponsing *håpe* Edit: Det kommer bilder etterhvært må bare ta dem først. jeg har ikke digital kamera men det har venne min så de kommer med engang jeg har tatt dem ) Endret 14. desember 2005 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Kult, gleder meg til update! Netshop sponser ikke, eller sponser vertfall ikke mange! Har vel sett chace vertfall (riktig?) husker ikke fler, men det er bare å håpe Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 15. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2005 fikk svar fra netshop i dag om at de hadde brukt opp budsjette for sponsing av casemods for i år og at jeg kunne søke pånytt utpå vårparten en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå