tronaldo Skrevet 2. desember 2001 Del Skrevet 2. desember 2001 "Fire in the sky....." Hva heter artisten og sangen? (Den med han som står og danser hemningsløst i stua med tre kamerater sittende i sofaen). Takker for svar! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Sangen heter Fire in the sky, en kompis har den.. digga den på fest for noen uker swiden Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 artisten heter lars kilevold, og sangen heter.. fire in the sky (gisp!). den ble skrevet for reklamen, så den er ikke mer enn 55 sekunder lang. men grisemorsom, er den.. "someone's gonna suffer, and possibly die" Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hei! Det eg synest gjer sangen kul,er at eg forbinner den med Kims reklamen.Uten at den hadde blitt spilt i Kims reklamen trur eg ikkje eg synest sangen hadde vært så kul.. (ikkje reklame for Kims.. :wink: ) Lenke til kommentar
palisher Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2001-12-02 14:56, tronaldo skrev:"Fire in the sky....." Hva heter artisten og sangen? (Den med han som står og danser hemningsløst i stua med tre kamerater sittende i sofaen).Takker for svar! Lenke til kommentar
palisher Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Quote: On 2001-12-02 14:56, tronaldo skrev:"Fire in the sky....." Hva heter artisten og sangen? (Den med han som står og danser hemningsløst i stua med tre kamerater sittende i sofaen).Takker for svar! Gruppa heter Thunderlords og sangen heter som sagt "fire in the sky" Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Hei! Sangen er på Tv-reklame cd som ein kan få kjøpt i musikk forretninger.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Oppdatert Reklamemusikk FAQ. Sakser: Quote: KiMs potetgull - Glam-show hjemme for gutta - "Fire in the sky..." Sangtittel: Fire in the Sky Fremført av: Thunderlords Skrevet av: Lars Kilevold Utgitt: Full versjon på CD "Reklamehits 2", og visstnok som singel(?) Annet: MP3 og tekst: http://home.online.no/~kens/fire.htm (litt annen versjon enn i reklamen) Opprinenlig spesiallaget snutt for reklamen, full versjon og bandnavn kom etterpå. Vokalist Jørn lande spiller ellers i Ark (www.arksite.com) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå