BN2006 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har kjøpt en xbox360 som jeg prøver å få koblet til Xbox live. Når jeg skal teste xbox live connection får jeg melding om : MTU Failed Xbox er koblet til en asus wl500g - Speedtouch 546t Det er ingen firewall aktivert i asus`n eller Speedtouch`n. Jeg har forbindeles mellom Xbox og Pc. har prøvd å koble XBox`n direkte te Speedtouch`n. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Fikk også MTU failed. Men jeg spiller som det synger etter.. Lenke til kommentar
Dolphin Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Er det noen her på forumet som opplever at det er svært få som spiller pgr compaign på x360? Jeg må vente i 10 - 20 min, og gå ut og inn av lobbyen mange ganger for å finne noen å spille mot... Lenke til kommentar
BN2006 Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Fikk også MTU failed.Men jeg spiller som det synger etter.. 5283979[/snapback] Har du nå løsning på problemet da ? Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Er det noen her på forumet som opplever at det er svært få som spiller pgr compaign på x360? Jeg må vente i 10 - 20 min, og gå ut og inn av lobbyen mange ganger for å finne noen å spille mot... 5286534[/snapback] Tror aldri jeg har ventet mer enn i verste fall et par minutter før et løp er igang (og da inkludert de pausene som er for å vente at flere kommer på). Dette er i Career-modus da, kanskje du er i et annet oppsett som få spiller foreløpig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå