Landeplagen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvordan kan jeg få .mpg og .avi filene mine over til xboxen? Jeg kan ikke koble til direkte fra maskinen til boksen. Men jeg har brenner og CD-RW, prøvde å brenne som både data- og video-cd, men det gikk ikke. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 du må ha multimedia pc for og overføre filmer! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 er ikke mulig å overføre filmer, bare streame fra pc til xbox 360 Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 nope, MP3 og musikk går med win Xp, men om du vil se film må du ha windows media center:) Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Må man ha trådløst nettverk? Lenke til kommentar
teje Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Må man ha Windows Media Center?? Koster det noe i måneden eller?? eller er det eventuelt en annen måte å få spilt videoer på Xbox 360? plis svar:) Det er en veldig dumt at Xbox 360 som nexgen konsoll ikke kan spille av Mpeg o.l. filer. Endret 14. desember 2005 av teje Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 Workarounden er å brenne fimene ut som DVD-filmer, det fungerer. Har ikke prøvd med MiniDVD(NeroVision) eller HighMAT(Windows movie maker), men muligens det fungerer også. Skal teste ut highmat snart, hvis jeg får surra meg til det... Lenke til kommentar
w0d00 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Har prøvd med WMC, men får det ikke til! Noen som kan gi en liten guide til hvordan det gjøres..?? Må skrive inn en kode å greier.. Men hvor?? Lenke til kommentar
Xperia X10 Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Går det i det hele tatt ann å spille av filmer på en cd du putter i? Har ikke fått det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå