revol2k Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva er viktigst? Og hva får jeg best ytelse av? Når jeg "unlocker" de resterende pipelines'ene på mitt Geforce 6800le skjermkort får jeg ikke klokket kjerne og minne! Men når jeg lar pipelines være standard får jeg klokket, jeg prøvde å klokke først og så låse opp de resterende pipelines'ene men da ble klokken justert tilbake automatisk. Derfor lurer jeg på hva som gir meg best ytelse, er det pipelines eller hastigheten på minne og kjerne? Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hvis ikke begge deler er mulig, så ville jeg gjort det som ga mest utbytte til det du driver med, feks hva som føles best for deg, jeg aner ikke hva som vil ha best "teoretisk" utbytte. sjekk hva du får best FPS i CSS med feks, da får du et slags bilde i huet om hva som fungerer best ift grafikkspill. Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Pipelines er viktigst. Orginal 6800LE har: 320Mhz GPU og 8 Pixelpipelines 320 *8 = 2560Megapixler i sekundet Hvis du åpner alle 16 får du: 320 *16 = 5120Megapixler i sekundet Lenke til kommentar
revol2k Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Hehe, da tror jeg jeg holder meg til pipelines Men, ser du reklamerer for Omegadrivererene? Er det noen merkbar forskjell fra nvidia sine vanlige og de? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Hehe, da tror jeg jeg holder meg til pipelines Men, ser du reklamerer for Omegadrivererene? Er det noen merkbar forskjell fra nvidia sine vanlige og de? 5285014[/snapback] Omegadrivere har sluttet å lage drivere til nvidia. Så jeg ville gått for orginaldrivere. Lenke til kommentar
revol2k Skrevet 18. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2005 da blir det vel originaldriverene ja;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå