Gå til innhold

Hvor mange her på forumet skal på Xenox XL 06?


Skal du på Xenox XL 06  

97 stemmer

  1. 1. Skal du på Xenox XL 06

    • Selfølgelig.
      6
    • Kanskje.
      4
    • Vet ikke.
      10
    • Nei
      85


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Jeg var innom XtraLan på torsdag til fredags natta, da holdt omtrent alle med på å tenge i anisktet på alle som sov :confused: Hva er vitsen med det da. :dontgetit:

5706009[/snapback]

Regner med at det var når Letnes tegnet i ansiktet til Daling. Var det en som lå på en tjukkas midt i lokalet som ble tegnet på, og alle sto rundt og lo? For han er en idiot som alle hater og han hadde vært nede i sovesalen og tegnet på et par folk, derfor hevnet "vi" oss på han. Og en person er ikke alle.

 

lav gjennomsnittsalder :p

Ja huff, det var noen som ble tegnet i ansiktet. Vi må jo være en gjeng med prepubertale fjortisser som henger på Xtralan. Altså, vi hadde det artig med hverandre på Xtralan, de fleste av oss tåler en spøk. Er mye bedre med et personlig og morsomt LAN, enn et dønn seriøst LAN som UP. Kanskje ikke dere synes det, men jeg synes det, dette er min mening. Dessuten er arrangørene av Xtralan tiendeklassinger på EUS, arrangørene av UP er folk som går 2.-3. årene på VGS. Og at Xtralan er et minst like bra LAN som UP og i min mening bedre, så er det litt imponerende ved tanke på alderforskjellen.

 

Og som sagt før, det er vel bedre med et LAN med luft som går an å puste i, enn svett tung luft som på UP. Og på UP kunne man så vidt gå mellom rekkene uten å komme borti noen, på Xtralan kunne man kjørt en bil mellom de to rekkene.

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...