Runar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Nå er siden nesten perfekt, men i IE har menyen flytta seg ca 150px til høyer, og lander over hovedteksten. Her er linken: Noen som vet hva som kan være feil? Endret 20. januar 2010 av Runar Lenke til kommentar
geirthr Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Se hva om skjer når du fjerner Firefox Google Toolbar reklamen. Hos meg ser det ut som menyen flytter seg etter det bildet er lastet... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Nope, problemet er der fortsatt men takk for forsøket. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dropp absolutt posisjonering og bruk float istedenfor. Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen; absolutt posisjonering er helt unødvendig og skaper bare problemer i 90% av tilfellene. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hvis jeg fjerner absolutt posisjonering flyttes hoved diven under menyen. Blir dette fikset med float? Edit: Det funker, men som sagt detter hoved innholdet under menyen. Endret 11. desember 2005 av Gyn3r Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Du må sette begge til float: left;, samt regne ut at de får plass i elementet som ligger rundt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå