Søppelsveitt Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 uhmm...index.php......hjeeeelp Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Bare rename til hvadunåennvil.mp3, trekk pusten dypt og slapp av. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Bare rename til hvadunåennvil.mp3, trekk pusten dypt og slapp av. 5762132[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 16. mars 2006 Del Skrevet 16. mars 2006 Haha. Støggeste sangen jeg har hørt på lenge! Pipipipizzafyll! Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Haha. Støggeste sangen jeg har hørt på lenge! Pipipipizzafyll! 5763316[/snapback] *faktisk hørt denne sangen før* Men HAHA Helt enig der ja.. pizza fyll på boks -.-; Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Åh gud i himmeln! Jeg har vært på jakt etter denne sangen lenge... Og nå har jeg den i samlinga mi *glad* Da mangler det bare å få de gamle Lakrislåt-kassettene over på maskina og barndommen er i boks. 5761341[/snapback] Hehe, jeg hadde vorspiel for noen år siden da ei jente sa at a husker barndommen med alle lakrislåt-kassettene. Det hadde jeg heeeelt glemt, så jeg spurta opp på loftet for å hente de vi hadde. Vi hadde så klart ikke dem lenger Husker så veldig godt at De Lillos - Sil vous plait (spelling ) var med og at jeg hørte på den hele tiden. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Nå åpner barndommen seg for meg, kan noen legge ut lakrislåt sanger osv? Andre sanger fra oss som er født på 80-tallet? Lenke til kommentar
bslinde Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Fantastisk! Eneste problemet er at jeg ikke får lastet filen ned. Hva er problemet? Lenke til kommentar
flippak Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Får du ikke lastet ned? Prøv nå. Pizzafyll.zip Lenke til kommentar
yepes Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nå åpner barndommen seg for meg, kan noen legge ut lakrislåt sanger osv? Andre sanger fra oss som er født på 80-tallet? 5783609[/snapback] hah, jeg har mange lakrislåt kassetter liggende...tider altså! Blir nok vanskelig å få lagt de inn på pc`en gitt:s Lenke til kommentar
teamsupremealpha Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg trenger virkelig låta fra denne gamle reklamefilmen for pizzafyll på boks. Har søkt rundt omkring uten hell Dette er selvsagt ingen oppfordring til piratkopiering, men siden den er fra en gammel reklame tenkte jeg kanskje det var mulig å oppdrive på lovlig vis. 5281228[/snapback] Lenke til kommentar
daruu Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Huffameg, er ikke rart at jeg har blitt som jeg har blitt når vi ser reklamene fra min tidlige barndom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå