Langbein Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg trenger virkelig låta fra denne gamle reklamefilmen for pizzafyll på boks. Har søkt rundt omkring uten hell Dette er selvsagt ingen oppfordring til piratkopiering, men siden den er fra en gammel reklame tenkte jeg kanskje det var mulig å oppdrive på lovlig vis. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Om du ikke har forsøkt det kan du jo fylle () ut kontaktskjemaet til produsenten Terina (tidligere Trønder-Mat) og høre om de kan hjelpe. Det er et halmstrå, men forsøket verdt. Ellers skal jeg se hva jeg kan gjøre. Er det bare musikken eller hele videoen du trenger? Endret 11. desember 2005 av johnj Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Musikken er viktigst, men hele videoen hadde jo vært grisefett Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kom hjem i fra skolen ca klokka 3 var sulten og hva gjorde jeg med det? pi pi pi pizza fyll! eller noe.. husker ikke helt, men de 2 første linjene skal stemme ganske bra Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kom hjem i fra skolen ca klokka 3var sulten og hva gjorde jeg med det? 5283336[/snapback] Tror du er på bærtur der, gitt... [Jeg] kommer hjem fra skolen, klokka var vel kvart på tre Følt' et sug i maga, hva gjør man vel med det... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 kom hjem i fra skolen ca klokka 3var sulten og hva gjorde jeg med det? 5283336[/snapback] Tror du er på bærtur der, gitt... [Jeg] kommer hjem fra skolen, klokka var vel kvart på tre Følt' et sug i maga, hva gjør man vel med det... 5283397[/snapback] hey, nesten da Lenke til kommentar
Spar Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 heaheha...lal, hvilken reklame er det dere snakker om egentlig? Skjønner ikke hva dere mener Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ikke så rart, du må være født før '85 for å forstå... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Ståle Stil rappet ikke på bokmål! PPPPPIZZAFYLL! Det var uansett ikke Ståle Stil som rappet på reklamen, men Eivind Eid. Slenger forresten med et bilde av Ståle slik han ser ut i dag: Endret 12. desember 2005 av LarsP Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ikke så rart, du må være født før '85 for å forstå... 5283965[/snapback] Tja, når var det reklamen gikk, egentlig? Jeg ('87-modell) har klare minner om at det var kult å utbryte "p-p-p-p-p-pizzafyll!" i de snedigste situasjoner. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ikke så rart, du må være født før '85 for å forstå... 5283965[/snapback] Tja, når var det reklamen gikk, egentlig? Jeg ('87-modell) har klare minner om at det var kult å utbryte "p-p-p-p-p-pizzafyll!" i de snedigste situasjoner. 5286271[/snapback] What he said. "hei æ hete ståle stil, æ e kul, æ bor på ræppe" Tror jeg har kassetten med Ståle Stil - Go Nintendo jeg fikk med når jeg kjøpte n64 maskina mi Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Når vi først snakker om gammel, ja, hva skal jeg kalle det... Noen som har hørt Knut i Bygget med Henning i Gata? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 20. desember 2005 Del Skrevet 20. desember 2005 Slenger meg med! jeg vil også ha den. Hadde den for ca. 20 formateringer siden. Offtopic: knut i bygget äger Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 21. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2005 Det var uansett ikke Ståle Stil som rappet på reklamen, men Eivind Eid. Heter han virkelig Eid til etternavn? Håper han ikke spiller CS Men folkens, er det INGEN som har denne låta liggende på pcen eller en gammel kassett for den saks skyld? Må ha, bare må ha den! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. desember 2005 Del Skrevet 21. desember 2005 Noen som har hørt Knut i Bygget med Henning i Gata? 5286492[/snapback] seff!... litt irriterende at folk brukte å synge elling i gata til meg da (My name: Erlend, Some buddies call me elling) Lenke til kommentar
233995 Skrevet 27. januar 2006 Del Skrevet 27. januar 2006 Noen som har hørt Knut i Bygget med Henning i Gata? 5286492[/snapback] seff!... litt irriterende at folk brukte å synge elling i gata til meg da (My name: Erlend, Some buddies call me elling) 5319302[/snapback] Hva heter egentlig den sangen? Noen som husker? Har den sangen som heter "skolefri"...men det er ikke den. Husker jeg digga den sangen så...hehe... Lenke til kommentar
Hardflip Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Vil du virkelig ha den låta på pc`n din frivillig? Lenke til kommentar
Hardflip Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Mente den var sånn jeg: "æ, kom heim fra skola å va` vældig tom i magan, så da fant æ fram en boks med p-p-p-pizzafyll" Lenke til kommentar
flippak Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Haha... Terina sendte meg Pizzafyll-sangen. Sangteksten (tror jeg..) er som følger: p-p-p-pizzafyll æ kom en dag fra skolen klokka va vel kvart på tre æ kjent et sug i magen ka gjør æ vel med det mamma va itj hjem så krisa den vart stor for æ fikk lyst på pizza som lages kun av mor fant en boks i skapet og målte steg og steg en pizzabunn i frysern fikk æ til slutt tatt med smurt ut på bunnen og "målt osten ut på spa" (noen bedre forslag?) fikk stappa'n inn i ovnen og tenkt går det her bra p-p -p-p-p-p-p-pizzafyll æ lirka'n ut av ovenen og æ va ganske spent så ut akkurat passe ihvertfall ikke brent pizzaen smakt herlig og gjett om æ e stolt like god som mammas med pizzafyll på boks p-p-p-pizzafyll :!: Pizzafyll.mp3 Endret 19. mars 2006 av flippak Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Åh gud i himmeln! Jeg har vært på jakt etter denne sangen lenge... Og nå har jeg den i samlinga mi *glad* Da mangler det bare å få de gamle Lakrislåt-kassettene over på maskina og barndommen er i boks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå