the-king Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Jeg kjøpte et hovedkort å det visste seg å være ødelagt, så de sendte det til produsenten(abit)(usa). Er det normalt at det skal ta over 5-6 månder og jeg har ikke fått det ennå. Kjøpte det av komplett. Kan jeg kreve noe av de for den lange tiden. Har ikke hørt et ord fra de siden jeg sendte det. Noen andre som blir med å bøkoter(aldri handle der mer) det. Det første er at jeg har brukt over 600-700kr på porto på kortet på grunn av det første også var ødelagt, de sendte det som oppkrav andre gang for jeg sendte med harddisken som jeg kjøpte der, visste ikke om det var den eller hovedkorte som var ødelagt. PANG: oppkrav 250 kr eller noe sånt, så jeg måtte sende det en gang til for de testet ikke hovedkortet. så jeg måtte sende det på ny. JEg har aldri fått noe igjen på portoen av komplett, jeg angrer på at jeg sendte korte så mange ganger, 600kr porto, demo hovedkort 900kr. Jeg fant ut at hovekorte var ødelagt sist jul, 9månder siden, brukte litt tid på å snakke med de(3månder før de fant ut hva de skulle gjøre). HVor mye penger kan jeg kreve av de?? Tror dere at jeg får igjen 1800kr viss de ikke finner det eller sender med det med en j..... stor fart som f...? Fuck Komplett [ Denne Melding var redigert av: the-king på 2002-09-03 23:21 ] Lenke til kommentar
datanerd Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Hei. selfølgelig kan du IKKE vente lenger. Du er tålmodig...jeg hadde **** ikke vente 2uker engang, når jeg har betalt!!! Krev penger tilbake og kjøp andre steder og FUCK komplett!!! Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei, Her er det noe som har sviktet i forhold til vanlig prosedyre. Dette skal ikke ta så lang tid! Vi ligger med en behandligstid på retur på 3 virkedager pr. i dag. Dersom noe må sendes videre til levrandør, er dette langt over de frister vi og produsent skal forholde oss til. Du kunne gjerne ha tatt kontakt for å mase på oss etter 14 dager det er helt i orden det. Det er bare til å mase på oss dersom vi bruker for lang tid på enkelt saker.Men ta gjerne kontakt med oss nå enten på salg eller retur (tlf. 33 3 47 14 00 eller 33 47 14 45) så skal vi avklare og ordne denne for deg så fort som mulig, og selvsagt få erstattet dette kortet Oppdatering: Feilen for denne ligger utelukkende hos oss, og ikke hos produsenten. Vi har fått tilbake kort fra levrandør, men ikke fått krysset dette med din åpne retur. Så dette er et unntak og en feil hos oss. Et nytt og bedre hovedkort blir sendt så fort som overhodet mulig. Slike feil kan jo desverre skje en gang av og til, så dersom du som kunde synes vi bruker for lang tid, så være vennlig å ta kontakt for å få en statusrapport. Vi beklager så mye forsinkelsen på denne! <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-09-04 12:49 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-09-04 12:50 ] Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Trodde det var en ny lov nå som sa max fem eller syv dagers returtid? anno 1. juli eller noe? Endre Lenke til kommentar
ponke Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Enda en gang hyggelig å se at Komplett (og for den saks skyld andre webshopper) kommer hit og ser etter iblant. Dette ser ut til å være en miss som Komplett nå retter opp. Meget hyggelig :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå