Gå til innhold

ødelagt hovedkort til fiks


the-king

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte et hovedkort å det visste seg å være ødelagt, så de sendte det til produsenten(abit)(usa). Er det normalt at det skal ta over 5-6 månder og jeg har ikke fått det ennå. Kjøpte det av komplett. Kan jeg kreve noe av de for den lange tiden. Har ikke hørt et ord fra de siden jeg sendte det. Noen andre som blir med å bøkoter(aldri handle der mer) det. Det første er at jeg har brukt over 600-700kr på porto på kortet på grunn av det første også var ødelagt, de sendte det som oppkrav andre gang for jeg sendte med harddisken som jeg kjøpte der, visste ikke om det var den eller hovedkorte som var ødelagt. PANG: oppkrav 250 kr eller noe sånt, så jeg måtte sende det en gang til for de testet ikke hovedkortet. så jeg måtte sende det på ny. JEg har aldri fått noe igjen på portoen av komplett, jeg angrer på at jeg sendte korte så mange ganger, 600kr porto, demo hovedkort 900kr. Jeg fant ut at hovekorte var ødelagt sist jul, 9månder siden, brukte litt tid på å snakke med de(3månder før de fant ut hva de skulle gjøre). HVor mye penger kan jeg kreve av de?? Tror dere at jeg får igjen 1800kr viss de ikke finner det eller sender med det med en j..... stor fart som f...?

Fuck Komplett

 

[ Denne Melding var redigert av: the-king på 2002-09-03 23:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Her er det noe som har sviktet i forhold til vanlig prosedyre. Dette skal ikke ta så lang tid!

Vi ligger med en behandligstid på retur på 3 virkedager pr. i dag. Dersom noe må sendes videre til levrandør, er dette langt over de frister vi og produsent skal forholde oss til.

Du kunne gjerne ha tatt kontakt for å mase på oss etter 14 dager det er helt i orden det. Det er bare til å mase på oss dersom vi bruker for lang tid på enkelt saker.Men ta gjerne kontakt med oss nå enten på salg eller retur (tlf. 33 3 47 14 00 eller 33 47 14 45) så skal vi avklare og ordne denne for deg så fort som mulig, og selvsagt få erstattet dette kortet

 

Oppdatering:

 

Feilen for denne ligger utelukkende hos oss, og ikke hos produsenten. Vi har fått tilbake kort fra levrandør, men ikke fått krysset dette med din åpne retur. Så dette er et unntak og en feil hos oss. Et nytt og bedre hovedkort blir sendt så fort som overhodet mulig.

 

Slike feil kan jo desverre skje en gang av og til, så dersom du som kunde synes vi bruker for lang tid, så være vennlig å ta kontakt for å få en statusrapport.

 

Vi beklager så mye forsinkelsen på denne!

 

 

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-09-04 12:49 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-09-04 12:50 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...