runel Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Får ofte, etter å ha sittet på PC`en en stund, opp en feilmelding (Se vedlegg) i Internet Explorer hver eneste gang jeg åpner et nytt vindu i IE Hvorfor, og hvordan fjerner jeg dette? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Muligens øke cache størrelsen til Internet explorer. Finner du i tools - general - temporary internet files - settings. Et kanskje like godt alternativ, om ikke bedre, er å installere Opera eller Firefox Lenke til kommentar
runel Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Muligens øke cache størrelsen til Internet explorer. Finner du i tools - general - temporary internet files - settings. Et kanskje like godt alternativ, om ikke bedre, er å installere Opera eller Firefox 5281151[/snapback] I går øket jeg Cache-størrelsen til 600 MB (fra 200 MB), og slettet i tillegg alt som lå der fra før (det var en del...) Men i dag kommer meldingen opp igjen, etter en stund bak PC`en... Hva kan det være? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Å slette midlertidige filer bruker å løse en rekke problemer med IE. Gjøres i Verktøy -> internett alternativer edit: ser at du hadde slettet noe... Du kan sjekke maskinen for spyware med Adaware eller en annen spywarefjerner. Endret 13. desember 2005 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå