ChrZZ Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noen som har snublet over eller er eier av en grei liten boks som man kan koble TV inn i, også sender den TV-signalene over trådløsnettverket og man kan koble seg til boksen og styre signalene på f.eks. en laptop? Istedenfor å legge opp ledninger fra TV til PC her og der, så ser jeg for meg at dette er enklere. Det jeg er ute etter er et ferdig produkt, som gjør denne saken grei. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noe sånt? som du plugger i et tv-kort. Vet ikke, men det var det eneste jeg kom på... Lenke til kommentar
ChrZZ Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 På en måte, men denne bruker da ikke WLAN, og overfører signaler bare. Dvs.. at da må jeg ha noe TVmottakgreie til laptop-en også. Tenkte mer på at jeg kan koble med til med noe software på laptop-en og få det direkte der. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Noe sånt? som du plugger i et tv-kort. Vet ikke, men det var det eneste jeg kom på... 5281138[/snapback] Slike bokser er døden for WLAN i mange tilfeller, de forstyrrer signalene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå