Mouser Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Ja, jeg sitter og spiller wc3, også helt plutselig begynner det å lagge mye! Så må jeg restarte maskinen får at det skal slutte. Hva kan ha skjedd? Hva kan jeg gjøre med det? jeg har NGT charlie. Endret 11. desember 2005 av Mouser Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vil tro det er varme.. prøv å spill med sidedøren av... Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hmm, er det noe program for å skjekke varmen i pcen? Jeg har et abit8 hovedkort og 7800gt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hmm, er det noe program for å skjekke varmen i pcen? Jeg har et abit8 hovedkort og 7800gt. 5282556[/snapback] speed fan.. men best å skjekke i bios da.. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hmm, hva er "godkjent" temp a? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 under 60 grader på cpu og under 70(?) på skjermkort er greie temps, men jo lavere jo bedre Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Tempen er på rundt 30-35 så det bør ikke være et problem da, noe annet rart som skjer er at plutselig når jeg scroller litt til siden med musen, så fyker bildet helt i hjørnet av mappet. Hva kan det være? Jeg forstår heller ikke hvorfor det lagger? det lagger faktiskt tilogmed på replays altså offline, så netverk blir vell feil sted å poste dette. men har dere da noen forslag til hva det kan være? spec: athlon 64 x2 3800 Gforce 7800Gt 2gb RAM Det skal jo gli glatt? Endret 11. desember 2005 av Mouser Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 *bumb* kanskje moderator kunne flytte denne? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 hvor stor er swap fila? hvis den ikke stemmer i forhold til mengden ram, så kan det være den som skaper laggen når rammen begynner å flytte filer til swap. sett den til autostyring funker vanligvis fint Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 spirre: Skjønte ikke så mye av det der? forklar. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 swap fila er en del av harddisken som er satt av for å bli brukt når rammen er full og trenger å fjerne en del av dataen sin. denne fila er da naturligvis veldig treg fordi den bruker harddisken, og ikke rammen, så derfor er det lurt å ha rett størelse på den, og også nok ledig plass på den disken som blir brukt. vanligvis windows disken. (minst 4-5gb er anbefalt) vet ikke om du leste den artikelen hw hadde for en tid tilbake om et pci kort (tror jeg det var) som man kan montere ram i og bruke som lagringsplass. en sånn ville vært perfekt for swap filer. under er screenshot av hvor du finner den fila i wondows xp. som du ser så kjører jeg programstyrt størelse. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 hmm jeg prøver å endre den men når jeg da åpner det på nytt står det samme verdier som før jeg endret det? Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Jeg skjønner ingen ting jeg, nå skjedde det igjen bare at nå varte det helt til jeg stoppet spillet? så er dataen helt fin igjen. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 hmm jeg prøver å endre den men når jeg da åpner det på nytt står det samme verdier som før jeg endret det? 5289769[/snapback] du må restarte burken etter at du endra størrelsen Lenke til kommentar
tropic Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 strømforsyning da?? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 tvilsomt at det er den som er problemet, siden han har kun problemer med warcraft. Lenke til kommentar
Mouser Skrevet 14. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2005 (endret) Hjalp lite det tipset spirre, ja det er bare i dette spesefikke spillet :S skjønner ingen ting jeg. Når jeg restarter maskinen går det fint igjen en viss stund så skjer det igjen. Endret 14. desember 2005 av Mouser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå