Gå til innhold

tohsiba tecra lader

larseman

Anbefalte innlegg

sitter her med en kompis sin toshiba tecra, som vi mangler lader til. Han er ikke sikker på akkurat modell navnet på den.i og med at den er tom for batteri så vet jeg ikke noe spesielt om spesifikkasjonene, uten om at det er en centrino prossesor i den samt et ati mobile 9000 graffik kort.

Hadde vært fint om laderne var den samme til alle toshiba sine bærebare i den serien. så hadde jeg sluppet å stress sånn, håper dere kan hjelpe meg med å finne en lader.

takk for meg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke oppgi modell/typebetegnelse? Er modellnr og serinr fjernet kanskje? Og du har ikke den originale adapteren, eller papirer på maskinen? Isåfall kan man jo saktens begynne å spekulere på hva slags "gods" du sitter med. Jeg mener, hva slags gods kammeraten din sitter med.

Lenke til kommentar

takker for hjelpen, skal sies at jeg ikke er noen ekspert til å se nøye etter serienummer osv. men no ser det ut som at det løser seg.

angående mistanke om at maskinen er tyvegods så kan jeg forsikre om at maskinen faktisk tilhører en av mine mindre data kyndig venner som ikke ønsker å bruke tiden sin på dette, og dermed tilbyr meg en liten sum penger for å ta meg av det.

Ingen grunn til beskyldning. Så nå legger vi tråden død.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...