Ztaeyn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei. (igjen) Sitter nå med min F-S Amilo A 7600, 2 år gammel, og selvfølgelig har batteriet mistet kapasiteten. Men det er noe jeg undrer litt på her, når jeg tester den kun på batteri, så skrur maskina seg rett av på 70%, uten noe varsel. og det som virkelig er rart, jeg har et sånt program ved oppstart der jeg kan kalibrere batteriet, avlader/lader en del ganger over 5-6 timer, der skal jeg kunne gjøre batteriet bedre. men der starter problemet. Etter ei kort stund (på 70% igjen?) så skrur skjermen seg av, og det kommer rare tikkelyder fra laptopen, og noen sekunder etter skrur resten seg av, men ON-led'en lyser fortsatt. Noen som har erfart lignende? Er ok nok at batteriet kan bli dårlig, men at maskinen heller ikke vil virke skikkelig da håper jeg på noe garanti-sak. (den HAR skrudd seg av uten grunn i noen tilfeller med hardt arbeid også) Lenke til kommentar
LaptopMessias Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Maskinen er full av støv, se innlegg jeg har skrevet her om disse amilo maskinene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå