Bare Chrissj Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Føler at dette er ett veldig dumt spørsmål, men likevel. Jeg har prøvd og prøvd, men skjønner rett og slett ikke hvordan teleslyngen som følger meg N70 skal brukes. Dvs. hvordan den skal henge, er så mye løkker og greier. Skal denne løkken rundt halsen? Skjønner ingenting. Noen forslag? Lenke til kommentar
rogerw2k Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Føler at dette er ett veldig dumt spørsmål, men likevel. Jeg har prøvd og prøvd, men skjønner rett og slett ikke hvordan teleslyngen som følger meg N70 skal brukes. Dvs. hvordan den skal henge, er så mye løkker og greier. Skal denne løkken rundt halsen? Skjønner ingenting. Noen forslag? 5280936[/snapback] Heng hele greia på brystet med proppene i øret. På ledningene er det en liten plastsak som holder ledningene sammen. Denne tar du tak i med begge hendene og trekker den fra hverandre. Dermed har du en del i hver hånd. Ta så og før dem opp og fest bitene sammen igjen bak i nakken. Dermed henger utstyret uten at belasningen gjør at ørepluggene faller ut. Samtidig kommer mikrofonen/svarknappen opp, nærmere munnen. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det som følger med N70 er ikke ei teleslynge, men et stereo-headset. Teleslynge er ekstrautstyr for brukere av høreapparat LPS-4. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Ok.. stereoheadset da. Men dere skjønte jo tydeligvis hva jeg mente. Tusen takk for hjelpa, var slik jeg trodde. Men syntes bare det virket litt merkelig. Lenke til kommentar
rogerw2k Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det som følger med N70 er ikke ei teleslynge, men et stereo-headset. Teleslynge er ekstrautstyr for brukere av høreapparat LPS-4. 5282626[/snapback] Stemmer det du sier. Men siden det står "som følger med Nokia N70" skjønte i allefall jeg at han snakker om hodesettet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå