Jannis-15 Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 av alle typer nudler, ingen slår MrLee King sise nudler! kjøpte nettop inn for ca 250,-, ble vel ca 25 pakker... Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 rå kis det der, men hvorfor skulle jeg bli bannet? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 MrLee er godt, men ikke så godt. Spiste kyllingsmak i et år, og hver gang jeg kjenner lukten, kjenner jeg nudlene ligge i en avsidesliggende krok i tarmene mine. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 MrLee er overrata Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Hei! Mr Lee var faktisk på The Gathering 1998 :wink: Lenke til kommentar
fondus Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 la meg gjette, B|Real har noe mot Jannis-15? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. september 2002 Del Skrevet 4. september 2002 Har jeg det? Ok...siden dere sier det da. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 4. september 2002 Forfatter Del Skrevet 4. september 2002 hmm, trodde du hadde det jeg, siden jeg fikk så negativ respons på tråden... eller var bildet bare en spøk? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 ROTFLMAO B|Real Jannis, negativ respos betyr faktisk ikke noe annet enn at folk ikke er enig. At de fleste er uenig i det meste du sier er en annen sak Lenke til kommentar
en mann Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 09:03, Xell skrev:ROTFLMAO B|Real Og hva i h3lv3t3 betyr "ROTFLMAO"? Let me guess: Du spiller mye cs. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: Den 2002-09-05 16:24, en mann skrev:Og hva i h3lv3t3 betyr "ROTFLMAO"? RollingOnTheFloorLaughingMyAssOff. ROTFLMAO er btw et uttrykk som ble til lenge lenge før CS. Det er en urgammel IRC forkortning. Quote: Let me guess: Du spiller mye cs. ROTFLMAO! Xell? Xell spille CS? :wink: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-05 16:42 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. september 2002 Del Skrevet 5. september 2002 Quote: en mann skrev (2002-09-05 16:24):Og hva i h3lv3t3 betyr "ROTFLMAO"?Let me guess: Du spiller mye cs. List of Initialisms and Acronyms hvis du lurte på forkortelser. og som sagt ovenfor så er det urgammelt ja. Nei jeg spiller nesten ikke spill i det hele tatt...bare på LAN... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 nei, en mann , jeg spiller ikke CS. Har aldri spilt det, kommer mest sansynelig aldri til å gjøre det heller. Graderinger av latter(krampe) LOL (som er den eneste vi har smily på her på forumet) LMAO ROTFL ROTFLMAO ROTFLMFAO Lenke til kommentar
en mann Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 uff, nei og nei. Hvorfor ikke: Hehe. Ja, hehe. haha! HAHA! AAAAAAAAAAA HAHAHHAHAHAAHHAHAHAHAH MUHAHAHAHAHAHAHAHAHa!!!!! :lol: Istendenfor de forkortningene? Mye bedre. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 hehe brukes jeg. Det er bare litt humring og ikke en klar latter som LOL. Med haha og muhahaha virker det som du ler av en person. Det virker rett og slett som en ond/nedsettende latter. LOL, ROTFL og LMAO er mer nøytrale siden de ikke er onomateopoetikon. LOL, ROTFL og LMAO er også mye enklere å skrive enn hahahahaha spesielt siden de er så godt innarbeida i fingrene. hvorfor forandre noe som fungerer og er godt innarbeida? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. september 2002 Del Skrevet 6. september 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-09-06 16:40):hvorfor forandre noe som fungerer og er godt innarbeida? Evolusjon...it goes and goes... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå