Formula1Racer Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Heisann alle sammen! Håper det er noen med litt kompetanse og erfaring som kan hjelpe meg. Skal bygge meg en ny pc. Skal kun ha følgende komponenter(har resten): -Hovedkort -Prossesor -Ram(min 1GB) -Skjermkort(PCIE) Dette skal da helst være en AMD 64 socket 939 Har SATA harddisker,strømforsyning på 550w Har vel egentlig satt opp hva jeg skal ha unntatt skjermkort. Så jeg håper å få hjelp til å plukke ut hva jeg skal kjøpe av disse tingene. Prisen er rundt ca 10 000,- men kan selvfølgelig overskrides Maskinen skal i all hovedsak brukes til å spilles på. Maskinen bør være overklokkings vennlig,både Cpu+grafikk-kort. Håper på noen bra forslag. Mvh Morten Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hvor mye er du villig til å gå over 10k da? Gikk nå en tusenlappover: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=22259 Endret 11. desember 2005 av ThaMezzy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Oppsettet til ThaMezzy er meget bra. Jeg tror du vil bli fornøyd. Lenke til kommentar
Formula1Racer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Heisann! Takker for bra og raskt svar. Ser meget bra ut ja.Blir vel litt tillegg da dette er priser uten frakt? Mvh Morten Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Heisann! Takker for bra og raskt svar. Ser meget bra ut ja.Blir vel litt tillegg da dette er priser uten frakt? Mvh Morten 5282203[/snapback] Ja frakt kommer i tillegg. Men det blir ikke store summen om du bestiller fra én brutikk. For eksempel en stor CRT-skjerm blir rundt 300kr i posten, så jeg tror ikke dette blir mer. Lenke til kommentar
ThaMezzy Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvis du passer på å ha 11500,- så har du nok. Det tipper jeg i hvertfall. Du får hvertfall et veldig bra oppsett. Lenke til kommentar
Formula1Racer Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Heisann! Takker for svar Har sjekket litt.Synd at det går ut året før alt de har på databutikken er inne. Får se hva jeg gjør,syntes jo det er en fordel å bestille alt på 1 sted. Mvh Morten Lenke til kommentar
Formula1Racer Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 (endret) Hei igjen! Ser ut som jeg skal bestille meg noe i dag/kveld Men trenger svar litt kjapt,hvilke av disse hovedkortene er best til mitt oppsett? Og hva er evt forskjellen? DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert Asus A8N32-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 håper på et kjapt svar. Mvh Morten Endret 13. desember 2005 av Formula1Racer Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert Asus A8N32-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 har 16x pci-e kanal med to grafikk kort i mens Asus A8N-SLI Premium nForce4 SLI S-939 bare har 8x pci-e kanal med to grafikk kort. det kan ha en betydning hvis du har planer om og kjøre sli senere, men det funker helt greit uten også. Asus A8N32-SLI DeLuxe nForce4 SLI S-939 har vært en del bios problemer med dette kortet og mange har måtte sende det tilbake pågrunn av det. DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert er et veldig bra kort for overklokkere siden det har en rik bios med masse innstilinger, det er også 16x pci-e. men har ikke passiv chipset kjøler så det bråker litt mere en de to andre! Lenke til kommentar
Formula1Racer Skrevet 13. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2005 Takker for kjapt svar. Så du mener jeg skal bli fornøyd med dette: DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert Skal kjøre slik den er satt opp i prisguiden. Mvh Morten Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Jo jeg tror DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert er et bra kort hvis du skal overklokke mens Asus ligger litt bak, men hvis du er ute stillhet så er Asus kortene et bra valg! DFI Lanparty UT NF4 SLI-DR Expert Ser ut til og være et bra kort for ditt formål tror du blir veldig fønyd med det kortet ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå