Frico855 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har et gammelt (ca 5 år) Logitec webkamera (Logitec Quickcam). Mener å ha funnet rette drivere og software (på Logitec sin hjemmeside) MEN... Når jeg skal bruke det med MSN (videosamtale) så går det i slow motion (rundt 1-2 fps). Jeg bor i Bergen, andre personen bor i Trondheim. Jeg har BKK 2500/2500 bredbåndslinje andre personen har 7500/? linje (studentbolig) Har kun testet med en og samme person (burde vel ha testet med flere). SÅ.. hvorfor blir det så dårlig linje mellom oss? Har jeg feil driver? Ikke rask nok linje? Er det noen porter som trengs å åpnes? Trenger hjelp. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har du mulighet til å teste andre program? Hvilken versjon av MSN messanger bruker du? Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Har du mulighet til å teste andre program? Hvilken versjon av MSN messanger bruker du? 5281502[/snapback] Bruker MSN 7.5 og har testet med Yahoo messenger. Samme greiene der òg. Lenke til kommentar
Frico855 Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2006 Ingen som har noen tips? Er det noe vits i å kjøpe nytt webkamera? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå