larseer83 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hei.. har en pentium 4 cpu socket 478 som jeg clocka litt igår.. clocka den fra 1.8 til litt over 2.0 ghz det gikk fint å den starta og gikk.. idag når jeg skulle slå den på så starta selve maskina men windows starter ikke er heller ikke signal på skjermen eller lys i tastatur/mus .... hva i alle dager har skjedd?? Endret 11. desember 2005 av AudiPowha Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Resett CMOS. Les i manualen til hovedkortet ditt åssen du gjør det. Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Resett CMOS. Les i manualen til hovedkortet ditt åssen du gjør det. 5280687[/snapback] jeg har ikke det liggende... men har tatt ut batteriet da... nada skjer... har clocket endel før men fremdels fått liv i skjerm å mus/tastatur... merkelig! Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Resett CMOS. Les i manualen til hovedkortet ditt åssen du gjør det. 5280687[/snapback] jeg har ikke det liggende... men har tatt ut batteriet da... nada skjer... har clocket endel før men fremdels fått liv i skjerm å mus/tastatur... merkelig! 5280705[/snapback] Hmmm så plutselig funker alt her... herregud datamaskiner er sære ass... Lenke til kommentar
Guggelibu Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 hehe. . . var jo fint du klarte å løse problemet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå