Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Project IceCube: Her er da de siste tegningene før prosjektet begynner mandag 19/12-05 Takk til alle for ris og ros, så sees vi i workloggen til uka Link til Workloggen min: Worklog * Update * Sponsorer så langt: Risør Trebåtbyggeri A/S - Finérplate 1,7m*1,2m Endret 19. desember 2005 av AzzazziN_89 Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Stilig kabinett Du kunne jo kanskje utnyttet bøyeligheten i finèren og laget noe litt mer fancy med bøy i toppen slik som snekkern`s kabinett? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Her er et lite forslag, synes det er stilig med litt bøy på kabinettettegn.bmp Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 jeg skal bruke 12mm kryssfinér.. vet ikke hvor bøyelig det er da..? Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Vet ikke:P Tror du må bruke vann for å myke det opp? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Her er et lite forslag, synes det er stilig med litt bøy på kabinettet 5281204[/snapback] Syns ikke det var no fint jeg. Men kommer nok til å bli bra detta da, men kanskje lage noe litt mer "egent" på sidedøra? Noe ingen andre haR? Det er litt standard form *Stealthe Dvd-rom *bruke UV plexi ell sota *Lage en logo, og sette den et sted på kabinettet (alu ell plexi ell no) Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Her er et lite forslag, synes det er stilig med litt bøy på kabinettet 5281204[/snapback] Syns ikke det var no fint jeg. Men kommer nok til å bli bra detta da, men kanskje lage noe litt mer "egent" på sidedøra? Noe ingen andre haR? Det er litt standard form *Stealthe Dvd-rom *bruke UV plexi ell sota *Lage en logo, og sette den et sted på kabinettet (alu ell plexi ell no) 5281370[/snapback] tror ikke jeg får stealtha cdrom Er som sagt mitt første casemod, så er ikke noe erfaren med sånt. men skal bruke UVplexi ja, og har tenkt til å ha logo på, men vet ikke hva jeg skal ha. Endret 15. desember 2005 av AzzazziN_89 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Oki, kan bli bra uansett da Men da kan du jo på cd-rommen på samme farge vertfall Ver ekke vanskelig. Legg ut worklogg på det da Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Oki, kan bli bra uansett da Men da kan du jo på cd-rommen på samme farge vertfall Ver ekke vanskelig. Legg ut worklogg på det da 5281566[/snapback] worklog skal det såklart bli! Liten bildeupdate: Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvilken farge skal du lakkere kabinettet? Hva med å bare beise? alle trekabinetene er jo lakkert sort, litt mer artig med noe ikke alle andre har Angående stealthing av front så er ikke det så alt for vanskelig, det er bare å finne seg en guide til hvordan du skal lodde cdromen. Så kobler du opp en bryter og fester en plate på utsiden av cd-romen. Helst i samme farge som kabinettet da. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hvilken farge skal du lakkere kabinettet? Hva med å bare beise? alle trekabinetene er jo lakkert sort, litt mer artig med noe ikke alle andre har Angående stealthing av front så er ikke det så alt for vanskelig, det er bare å finne seg en guide til hvordan du skal lodde cdromen. Så kobler du opp en bryter og fester en plate på utsiden av cd-romen. Helst i samme farge som kabinettet da. 5281816[/snapback] Hadde tenkt å bare olje det og legge på beis med svak farge i, og få det litt gyllent på en måte. Er veldig klar over at alle andre farger de svarte, så har ikke lyst til det. Kan du ikke poste en link til en sånn guide? Jeg er ikke flink til å finne sånt. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 najz.. blir sikkert digg dette!.. stå på Lenke til kommentar
magnusnilsen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 OffTopic: Hvorfor er alle andre så gode til å bruke SketchUp? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 OffTopic:Hvorfor er alle andre så gode til å bruke SketchUp? 5282053[/snapback] Du !burde! se på film-tutorialene på www.sketchup.com Det hjalp MYE for meg hvertfall. (har hatt sketchup i 2 dager) Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 OffTopic:Hvorfor er alle andre så gode til å bruke SketchUp? 5282053[/snapback] Du !burde! se på film-tutorialene på www.sketchup.com Det hjalp MYE for meg hvertfall. (har hatt sketchup i 2 dager) 5282519[/snapback] Tegne mye kanskje? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 *Update* Tegna litt nytt på HK i sketchup for å se hva vifter treffer og slikt. For de som vet hva warhammer er, er det en orc glyph på siden. ( Project Green Horde ) Bare tanker seff. Takk for feedback =) Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Dette blir skikkelig nice.. Stå på.. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 12. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2005 Enda en Update. Har tegna med litt forskjellige farger. Wooden Crate: IceCube: Green Horde: Black Box: Hva synes dere om de forskjellige..? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Likte den Ice Cube. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 (endret) Så ut som en veldig tøff casemod det der ja! Endret 12. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå