Rhulken Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei og hopp Tenkte på en liten julepresang til fruen. Jeg vet at hun kommer til å like et tegnebrett til maskinen...hun driver mye med photoshop og liker å ta bilder. Tenkte jeg skulle bruke opptil 1000kr på dette da....men har kommet til 2 valg. Denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22859 ca500kr eller Denne: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22860 ca 800kr Skulle tro at den siste var den beste....men sånn er det vel kanskje ikke bestandig...?? Men hvis noen har erfaringer med disse tegnebrettene hadde det vært fint med noen innspill. eller forslag til andre tegnebrett(annet merke) så hadde det blitt satt stor pris på. Takk på forhånd. Mvh Rhulken Lenke til kommentar
AOe Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hakke snøring, sorry... Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Det første tegnebrettet tror jeg ikke er aktuelt. Skal du ha et som er ganske bra så bør du strekke deg mye lengre i pris, Intous 3 Men hvis 1000 er maks, så må det bli nr 2 på listen din. Oppløsning har veldig mye å si, kjøper du et billig brett så får du dårlig oppløsning, merkes godt hvis du for eksempel prøver å tegne en bein strek diagonalt. På et billig brett blir det seende ut som et sikksakk mønster Wacom er nok beste valget, har selv brukt denne. Skikkelig tegnebrett er dyrt. Endret 11. desember 2005 av JoergenJonassen Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har selv dette http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...16245&__redir=1 Og er godt fornøyd. Koster jo litt. Med det sagt, Grapphire 3 er godt nok som intro-brett. ALDRI, og jeg gjentar gjerne så mange ganger som må til: ALDRI ALDRI ALDRI kjøp Trust tegnebrett. Det er rett og slell det verste rælet jeg har vært bort i, mister du pennen en gang i bakken så går den i stykker, den er like presis som en panservernsrakett og omtrent like ergonomisk som en kulepenn uten blekk. Styr unna. Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 hmmmm....*kremt* kremt** *host* host* den var dyr den ene der... kr 4750,- Men tror ikke jeg skal overstige de 1000kr men tar da velger aernativ nr.2? hmmm...eller er den så dårlig at jeg kan like greit finne på noe annet? ER liksom ikke noe vits å kjøpe noe sånt vis en kan få like bra resultater med musa men takk for hjelpen så langt... skjønner nå at det skal litt mere penger til å tilfredstille "kjærringa" men det gjelder kanskje alle kvinnfolk? hmmm ....neeeiii ...får vel bli ferdig med studentlivet først....så kan vi vel kjøpe noe bedre i andre omgang..... kan vel kjøpe den ene der nå.....er bare 800kr(=2 kasser pils til meg:cry:) takk for hjelpen sålangt Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Trikset er vell å kjøpe så stort som mulig... A6 er vell det minste du får tak i, A5 er nok å anbefalle, A4 er optimalt... Har selv Volito2, og det passer meg fint som fritidstegner, photoshopper osv. Skal den brukes til litt mer pro-bruk, så må det nok minst A5 til. Ellers er jeg enig med de over... ALDRI KJØP THRUST! Uansett om det er tegnebrett, høreklokker, eller noe som helst. Wacom er nok de eneste (i det norske marked) som kan tegnebrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå