bakela00 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Sitter for tiden og leser til eksamen da jeg plutselig skvatt til av et skikkelig smell, nest så jeg satt kaffen i vranga.... Har (les:hadde) en grei 4-porters switch som er mindre enn 2 år gammel. Etter at den smallt, veltet det tykk hvit røyk ut av den.. Ikke noe særlig å bruke lenger med andre ord Lur som jeg er, har jeg jo selvfølgeøig ikke tatt vare på kvitteringen... Har jeg noen som helst sjangs til å reklamere da tro...? Vet det er litt søkt, da selger ikke kan vite om det stemmer at den er mindre enn 2 år gammel, men et slikt produkt som det bør vel holde en del fler år vel..? Endret 11. desember 2005 av bakela00 Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Betalte du med kort? hvis så, så kan du jo sjekke gamle bankutskrifter, så fremt du ikke har kastet dem også. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Mange webshopper og de fleste seriøse butikker har kunderegistre. Jeg skulle bort til datakjeden og levere inn en CD-rom som hadde eksplodert, og fyren bak kassen kunne fortelle meg nøyaktig når den ble kjøpt uten at jeg hadde kvittering eller noen ting. Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Spørsmålet blir vel heller om det er verd jobben med å finne kvittering, utskrift av betaling. En 4ports 10/100 switch koster ca 150kr. Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 betalte kontant i butikken.. Paron.no har vel forsåvidt rett i at det koster lite for en ny switch, men er jo bare en stakkars student... Da teller jo kr en del.. Har bare stipend på 2400 i mnd, så da blir det ikke mye til overs - vil klare meg uten lån.. Hva er forventet levetid på slikt utstyr da..? 5 år eller? Er vel noe slikt i følge kjøpsloven? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå