abene Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Portable Firefox 1.5 Portable Firefox 1.5 er er en spesiell utgave av Firefox som du kan bruke fra en minnepinne. Den har samme funksjoner som Firefox fra Mozilla Foundation, men er laget for å kunne flyttes mellom maskiner. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Høres kult ut, men er nok ikke noe jeg kommer til å bruke. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg har brukt Portable Firefox 1.0.7 på min USB-pinne en god stund og er meget fornøyd. Nå skal jeg legge inn den nye versjonen. Er det noen som vet om det er mulig å legge inn norsk språk på denne versjonen? Jeg bruker ofte Portable Firefox på skolen jeg går på, siden pcene der har IE Lenke til kommentar
G Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Er det ikke problem å kjøre slik USB minnepinne fra på terminaler (knyttet opp mot terminalservere). Disse har vel ofte blokkering for å knytte til eksterne enheter. Kanskje CD utgaven kunne virke på slike om den har CD-ROM drev. Hva med cache'n? Cache skriving kan vel ikke foregå på en CD-ROM !? Endret 11. desember 2005 av G Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg liker når programmer ikke trenger innstallering (registeroppføringer) for å fungere. Men nå har jeg den vanlige utgaven av Firefox på alle maskinene jeg bruker så jeg ser ikke helt vitsen med å bruke denne. Særlig ikke når den ikke kommer på norsk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Jeg har lagt merke til at Portable Firefox 1.0.7 har laget noen filer under \Documents and settings\<user>\lokale innstillinger\. Er ikke det litt unødvendig? Lenke til kommentar
G-Brom Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Jeg bruker Portable Firefox på jobb, siden admin der nekter plent å la meg installere alternativ browser der (ja, han er litt idiot). Jeg lurer på om noen andre her har hatt trøbbel med installering av extensions på sin Portable. Installasjonen går tilsynelatende smertefritt, men etter å ha restarta er ingenting egentlig installert. I extensions-menyen står det stadig bare "xxx wil be installed after Firefox has been restarted". Noen som har tips? Jeg har prøvd tipsene på portableapps.com, men til ingen nytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå