Bruker-28027 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Skal kjøpe meg ny bil, til maks 5000,- Tenker meg en gammel Corolla eller mazda av noe slag. Annet er også av itneressere Krav: - Eu godkjent ut Juli 06 - Går som en klokke, altså ingen problemer med motor, eller annet på bilen. - Skal ikke behøve repp på et halvt år ved normalt bruk. Jeg har ikke peiling på bil, og ønsker bare noe å komme meg fram med i et halvt år, før ejg flytter. - Nyere enn 1983 - Ser sånn nogenlunde greit ut. - Befinne seg på østlanet/sørlandet rundt Telemark området. Noen som selger, eller vet om hvor jeg kan få taki det jeg er ute etter? Lenke til kommentar
Darksun Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 www.autodb.no er et bra sted å begynne Lenke til kommentar
Bruker-28027 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Har sjekka de fleste sider på nettet som annosnerer bil, men ikke funnet noe av det jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 5000 for en sånn bil. Da har du vært ganske så heldig. Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 (endret) Er en Volkswagen Polo 1.1cl til salg på finn.no, definitivt basic transportation Endret 15. desember 2005 av zandro Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 Du skal være griseheldig om du finner en bil du ikke trenger å gjøre noe med for den prisen. Har kjøpt 4 biler i prisleiet 1500kr til 5000kr. På alle sammen måtte små utbedringer til. Den første trengte nytt bensinfilter og litt tenningsdeler, den andre fikk nytt hjullager og nytt endeledd, den tredje fikk nye bremsebånd bak og nytt fremre eksosrør og den siste trengte ny midtpotte. I tillegg kommer jo eventuell eukontroll (evt. etterkontroll) og omregistrering. En toyota kan jo være et godt valg Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 15. desember 2005 Del Skrevet 15. desember 2005 kan få kjøpe min 1984 Toyota Carina II DX Har nettopp overhalt motoren og den går som en klokke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå