Capishe Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Jeg er ute etter et skjermkort som støtter 2 skjermer , Maskinen står i et lydstudio og skal derfor ikke brukes til spill. Det eneste kravet jeg har er at det helst ikke skal være noen vifte på kortet pga støy. Noen som kan hjelpe meg med linker til nettbutikker som selger et slikt kort Endret 11. desember 2005 av Capishe Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Hva mener du med at du trenger et skjermkort som støtter 2 skjermkort?? . Trenger du ikke noe ytelse i det hele tatt omtrent? EDIT: PCI begynner å bli veldig utdatert nå da... Endret 11. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg er ute etter et skjermkort som støtter 2 skjermer , Maskinen står i et lydstudio og skal derfor ikke brukes til spill. Det eneste kravet jeg har er at det helst ikke skal være noen vifte på kortet pga støy.Noen som kan hjelpe meg med linker til nettbutikker som selger et slikt kort 5280036[/snapback] PCI eller PCI-E ? Lenke til kommentar
Capishe Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hva mener du med at du trenger et skjermkort som støtter 2 skjermkort?? . Trenger du ikke noe ytelse i det hele tatt omtrent? EDIT: PCI begynner å bli veldig utdatert nå da... 5280086[/snapback] Mener selfølgelig at den skal støtte 2 skjermer...skrivefeil Trenger ikke være pci...agp går bra. Lenke til kommentar
Capishe Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Jeg er ute etter et skjermkort som støtter 2 skjermer , Maskinen står i et lydstudio og skal derfor ikke brukes til spill. Det eneste kravet jeg har er at det helst ikke skal være noen vifte på kortet pga støy.Noen som kan hjelpe meg med linker til nettbutikker som selger et slikt kort 5280036[/snapback] PCI eller PCI-E ? 5280100[/snapback] Sjekket maskinen nå...har ledig AGP plass, så et AGP skjermkort er nok å foretrekke. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hva mener du med at du trenger et skjermkort som støtter 2 skjermkort?? . Trenger du ikke noe ytelse i det hele tatt omtrent? EDIT: PCI begynner å bli veldig utdatert nå da... 5280086[/snapback] Mener selfølgelig at den skal støtte 2 skjermer...skrivefeil Trenger ikke være pci...agp går bra. 5280103[/snapback] DVI eller VGA? Lenke til kommentar
Capishe Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Hva mener du med at du trenger et skjermkort som støtter 2 skjermkort?? . Trenger du ikke noe ytelse i det hele tatt omtrent? EDIT: PCI begynner å bli veldig utdatert nå da... 5280086[/snapback] Mener selfølgelig at den skal støtte 2 skjermer...skrivefeil Trenger ikke være pci...agp går bra. 5280103[/snapback] DVI eller VGA? 5280154[/snapback] VGA Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311994&view=detailed Ganske billig, 100% stille (passiv kjøling), tar liten plass (low profile). Den har en vga utgang og en DVI vanligvis følger det med en dvi-vga adapter på de fleste skjermkort, men det står ikke opplyst dog. Så du kan jo se om det fulgte med noen og sdå kjøpe et på internett eller clas olson for rundt en 50lapp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå