tjalla Skrevet 23. desember 2005 Del Skrevet 23. desember 2005 http://www.dinside.no/php/art.php?id=92868 Nuff said i grunn. Veit ikke hvordan statistikken er på eldre biler enn 93 men vil nå tro at den i stor grad er den samme blant topp 5. Jeg veit i allefall at jeg er veldig fornøyd med 323'en (1990) min. Aldri no plunder med den gitt. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 24. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2005 Prelude er en fin bil, og Honda Civic Coupe.. Men de koster vel en del mer enn 20 000 gjør de ikke det? Lenke til kommentar
vincent_vega Skrevet 27. desember 2005 Del Skrevet 27. desember 2005 Golf ja, men no offence selvsagt, men jeg ekke så stor fan av Golf.. Liker ikke helt utsendet. Men kom med noen eksempler da på Golfer. 5307640[/snapback] Her får du servert bilder av noen fine Golfer etter min mening... En golf trenger ikke være noen treg bil bare pga at den har rundt 100HK på papiret, må huske på at en golf 2 veier under ett tonn! Min Golf 2 veier akkurat 900 KG og har 75 hester, synes det er akseptabelt skyv i den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå