nahojdat Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Har hatt cray.no i bokmerker en stund nå etter jeg vurderte å handle der for litt siden.. Om man følger med der så er "ukens tilbud" samme hele tiden, synes ikke det har forandret seg siden jeg bokmerket. Også står det om konkurranse på forsiden, og såvidt jeg kan huske har den også vært der i år og dag.. At de ikke er flinke til å oppdatere sidene er selsagt ikke bevis for dårlig butikk men får meg til å tvile litt pga i mine øyne fremstår de da som mer useriøse.. Noen som har erfaringer med denne butikken? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Apple iPod nano - Digital spiller - flash 4 GB - AAC, MP3 - hvit Kr.2494,74 SHIT! 300kroner dyrere.(fra apple). Og 2Gb er 400Kroner dyrere. De var litt dyr ja.. Apple ipod U2 Special edition koster Kr.3241,39 (ink. MVA). Vaneligvis koster den; 2995 En 6gB ipod mini koster Kr.2391,19 der. og 2195 andre steder osv. FYTTE, den butikken var DYR, spesielt på mp3spillere. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Har handlet derfra en gang. De var treige med å sende varen, men de svarte kjapt på mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå