Zepticon Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Min Felguard specc Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Min Felguard specc 7520270[/snapback] Bare et spørsmål: Bruker du imp nok til at det trengs 2/3 Imp. Imp? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Er det verdt å gå dypt i Demo for å få mer spelldamage hvis man har imp ute i raidsammenheng? Noe som dette. Endret 18. desember 2006 av PyroCX Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Min Felguard specc 7520270[/snapback] Bare et spørsmål: Bruker du imp nok til at det trengs 2/3 Imp. Imp? 7521875[/snapback] Nei. Men må ha noen poeng for å komme vidre i det treet og da er imo Imp.Imp det beste valget om du skal partye med noen og ikke bruke Felguard. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Min Felguard specc 7520270[/snapback] Bare et spørsmål: Bruker du imp nok til at det trengs 2/3 Imp. Imp? 7521875[/snapback] Nei. Men må ha noen poeng for å komme vidre i det treet og da er imo Imp.Imp det beste valget om du skal partye med noen og ikke bruke Felguard. 7524551[/snapback] Ser tankegangen, men har alltid likt imp. Healthstone. Jeg vet ikke hvor etterspurt imp er i parties (For the notice: Bruker imp selv, men det er fordi jeg trenger et manabatteri, kjekt med FS og BP i tillegg), men jeg bruker som regel det jeg har lyst til. Hadde nok brukt Felguard hadde jeg hatt det. Men er affliction, så det er egentlig ikke et problem. Har Imp. Imp selv, genialt talent. Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Et spørmåle til noen erfaren folk. Blir du veldig avhendig av pet`? Når du går fra en despro spec til en mer demon spec? Endret 18. desember 2006 av lordsmygen Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jaa, joo.. det ligger jo litt i ordene. Det blir mindre pew og mer fokus på felguard. Dør den, mister du du en del buffer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Nå dør jo den skjelden da... Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 DJ_Dark, vist du har spilt mot noen bra folk så dreper de felguarden easy Når folk vet at den skader så mye som den gjør å de fleste synes den er imba.. den dør instant afflication all the way Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 er jo pisslett å drepe en felguard, jeg putter bare 2-3 DoTs på den så slipper jeg å tenke mer på den innebærer seff at warlocken ikke fokuserer på meg, da fungerer banish bedre. (selv om det resister ganske ofte ) Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Felguarden min har 4200 hp og 150+ i alle resistances (5-set tier 1/2 bonus), derfor er den vanskelig å skade med spells. Men som oftest er vedkommende offer fearet innen charge stunnen er gått ut. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har enda til overs å se en felguard som har resistet min banish, og det føles godt å spytte på undead warlocks med felguard. De dør som fluer mot min affliction spec! Er du litt lur så beveger du deg rundt kampen og holder deg unna fokus, en rask banish og DOT's betyr en veldig død warlock. Om han popper en spellstone så too bad for him, da spiser han UA. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Dragutn da har du vært ekstremt heldig felguards har resistet banishen min som bare det. Men mange som bruker 5/8 nemesis pga bonusen (150 mer resistance til alle schools?) Men afflication all the way <3 Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg har enda til overs å se en felguard som har resistet min banish, og det føles godt å spytte på undead warlocks med felguard. De dør som fluer mot min affliction spec! Er du litt lur så beveger du deg rundt kampen og holder deg unna fokus, en rask banish og DOT's betyr en veldig død warlock. Om han popper en spellstone så too bad for him, da spiser han UA. 7529072[/snapback] Initiative = Win da... Dreper affliction locks uten å miste hp hvis jeg får begynne. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hvis folk har fokus på felguarden din er det jo lett som juling å ta dem da Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Det er jo lett som juling å ta hva som helst hvis det er flere folk. Er det kun en person som kun går etter felguard er han jo både dum og død. I tillegg er det da ikke verre enn å fyre opp fel domination, så sjelden sjer det at noen dreper den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Jeg må skaffe meg flere shards. Det er alt for få i min backpack! Og ja, de er dumme hvis det går på felen.. Jeg har fortsatt ikke dødd av en Afflic lock enda. Demo lock eier i alle fall andre locks! Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 shards.. grr! Kan de ikke bare fjerne dem? Vi ville jo kanskje brukt shadowburn litt oftere, men det er ikke noe dumt med healthstones/soulstones til hele raidet uten å hele tia passe på at man har nokk shards. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Eller så kunne de ha skaffet større bager, som på min server koster en 24 slots 90 g da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Fikk en 24 slot laget til meg jeg. Hadde det meste av mats allerede, så jeg trengte bare å skaffe meg noen få ting. Lett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå