Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, enig. Kjørte noen dager med Unstable Affliction, men nå har jeg speccet ned til FelGuard. Den er rimelig artig i PvP. og feier gulvet med prester, mages og druider. Den har jo 5000 hp, 150+ i alle resistances, 50% aoe resistanse og tar 15% mindere skade. Må bare se å skaffe meg "the Black Book" nå da :)

Felguard er rimelig grei å ha mot warriors og rouges om du ikke har cd på Intercepten.

Laget meg en macro som sender in Felguard, samtidig som jeg DoTer og fearer. :thumbup:

/cast [pet:felguard,harm] Intercept
/petattack 
/castsequence reset=combat/target Curse of Agony, Corruption, Fear

Lenke til kommentar
Synes den macroen var litt drøy selv.. men spiller destruction, så jeg bryr meg ikke.

Men skulle gjerne hatt en macro kastet immolate hvis target ikke hadde, og kastet conflag om target hadde..

Er helt blank på macroer..

7482622[/snapback]

litt usikker men du kan jo bruke

/castsequence reset=20/target Immolate, Conflagerate

Første gang du trykker caster den immolate, neste gang caster den Conflagerate.. knappen resettes etter 20 sekunder eller når du skifter target

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Nå har jeg bare vært i ZG siden patchen, og det er jo ikke akkurat det beste stedet (thrash dør på 0,svisj). Men, det sier jo seg selv, når man har dots som ticker for 311 (Corr), 260 (UA), 109 (SL) og noe mellom 140-450-ish (CoA) og i tillegg DL som ticker for 190-260 hvert sekund.. det blir dps av sånt. I tillegg er du også lite avhengig av å få heals.

7475653[/snapback]

Hmm, jeg gleder meg litt til å komme meg tilbake til WOW nå. Hvor mye dmg gear har du der?

Lurer litt på hvordan min damage vil bli når corruption ticket for 340 pre patch i Naxx med SL-spec.

Lenke til kommentar
Etter jeg specca til Demo har jeg ligget på toppen av KB's hver runde. En kompis av meg som hadde demo før og som specca til Aff har nå havnet langt ned på listene. Jeg synes demo er morro. Det er faktisk første gang jeg prøver det. Aff har jeg dog ikke prøvd enda!

7482308[/snapback]

Affliction er vel en der mere gear-dependant enn Demo, siden selv den mest crap-geara lock vil få en boost i +dmg av diverse talents nedover Demo treet. Mens Affliction locks ikke vil skinne før man har minst 300 shadow-dmg og en stor hp-pool, da hver og en dot vil nyte godt av gearet.

Har forresten ikkeno problem å lede i killingblows i de fleste BGs, bare sørge for å plante litt UAs når du ser prester/pallies i nærheten så de unngår dispelknappene og heller lar dottene mine ticke ifred ;)

Lenke til kommentar
Hmm, jeg gleder meg litt til å komme meg tilbake til WOW nå. Hvor mye dmg gear har du der?

Lurer litt på hvordan min damage vil bli når corruption ticket for 340 pre patch i Naxx med SL-spec.

7484565[/snapback]

Lå på rundt 500 da, har kommet meg opp i 518 nå. Selvfølgelig, det blir jo en del mer med ZHC, men den glemmer jeg alltid å bruke.

Lenke til kommentar

Må jo nesten ta med en shadow priest nå, bare sånn for å være sikker på at jeg kommer til overaggroe. Hvis kalkulasjonene stemmer så vil jo corruption gjøre over 2200 skade uten COS. Nå er sikkert multiplikasjonen av bonusene gjort litt feil, men det er ikke mye skade unna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...