Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkt å starte en lock.

Hva slags build er det lurt å starte med? Så litt på Demonology med 5/35/11 Hørt at den er best i solo/lvling. Hva skal jeg plassere pointsene i etter hvert som jeg lvler?

Har lite erfaring med lock. Så kom med tips.

5791607[/snapback]

ville ikke anbefalt demo.. ville prøvd og få 31 i afflication opp til lvl 40 så putte 20 i destruction imens du levler

Lenke til kommentar

Eller 7/21/0 (Corruption og Life tap/Demonic embrace, healthstone og whatever til du får DS) og så resten hvor man vil. Man kan fortsette ned til SM i Affliction (og få med seg Siphon life på veien), eller putte resten i Destruction (og få Shadowburn og Ruin).

Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dark pact er dårlige greier, i og med at man bare får mana tilbake. Demonic sacrifice + voidwalker og stamina/of the eagle-gear kan lett resultere i 100hp per tick på level 40. Og siden hp holder deg i live.. DS > DP.

Lenke til kommentar
Eller 7/21/0 (Corruption og Life tap/Demonic embrace, healthstone og whatever til du får DS) og så resten hvor man vil. Man kan fortsette ned til SM i Affliction (og få med seg Siphon life på veien), eller putte resten i Destruction (og få Shadowburn og Ruin).

Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dark pact er dårlige greier, i og med at man bare får mana tilbake. Demonic sacrifice + voidwalker og stamina/of the eagle-gear kan lett resultere i 100hp per tick på level 40. Og siden hp holder deg i live.. DS > DP.

5791829[/snapback]

Kan ikke bli mer enig. For grinding og vanlige quester er fel stamina (DS av voidwalker) + imp. life tap MYE bedre enn dark pact.

Har også funnet ut fel stamina er flott når guilden din starter med BWL, ble mye mindre healing på en stakkars lock der. :p

Lenke til kommentar

Uansett, de viktigste talentene for PvP, og stort sett PvE må jo være Improved Life Tap (Aff), Improved Healthstone (Demo) og Demonic Embrace (Demo). Enhver build uten disse talentsa vil jeg si du nesten er sjangseløs... eller, jeg ville vært hjelpesløs.

Lenke til kommentar

Respecet til Nightfall/Soul link nå.

Ikke tapt i duel enda, dør ikke ofte i pvp.

Ikke beste pve builden når man ikke gjør høye crits.

Høy dmg med dots, omtrent 3000 dmg tilsammens (med talent, 3 minutter cooldown)

Ganske fornøyd med det, crittet ikke mye før uansett.

Går heller for mer dmg en crit

Lenke til kommentar

Build så langt er:

Affliction:

5/5 Improved corruption

2/2 Improved Lifetap

5/5 Improved Life Drain

Demonology:

Makset ut tier 1 pluss 3/3 Improved Voidwalker

Destruction:

5/5 Improved Shadow Bolt

2/5 Bane

Dette funker bra for meg, skal forsett i destruction til lvl 60 og få ruin.

Endret av Suncurtain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...