brannmannsam Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tenkt å starte en lock. Hva slags build er det lurt å starte med? Så litt på Demonology med 5/35/11 Hørt at den er best i solo/lvling. Hva skal jeg plassere pointsene i etter hvert som jeg lvler? Har lite erfaring med lock. Så kom med tips. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har ingen erfaring med Warlock selv, men har hørt gode ord om Destruction. Btw; Det var forøvrig DrakeDog's siste build. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tenkt å starte en lock. Hva slags build er det lurt å starte med? Så litt på Demonology med 5/35/11 Hørt at den er best i solo/lvling. Hva skal jeg plassere pointsene i etter hvert som jeg lvler? Har lite erfaring med lock. Så kom med tips. 5791607[/snapback] ville ikke anbefalt demo.. ville prøvd og få 31 i afflication opp til lvl 40 så putte 20 i destruction imens du levler Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Eller 7/21/0 (Corruption og Life tap/Demonic embrace, healthstone og whatever til du får DS) og så resten hvor man vil. Man kan fortsette ned til SM i Affliction (og få med seg Siphon life på veien), eller putte resten i Destruction (og få Shadowburn og Ruin). Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dark pact er dårlige greier, i og med at man bare får mana tilbake. Demonic sacrifice + voidwalker og stamina/of the eagle-gear kan lett resultere i 100hp per tick på level 40. Og siden hp holder deg i live.. DS > DP. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 http://www.wowmb.net/downloads/An_Undead_leveling_guide.pdf Fantastisk fin guide for folk som vil levle en warlock. Horde-orientert, så æ bæ til dere allyer. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Bah, vi trenger ingen juske guide til å lvl Edit; Guide, ikke guild. Endret 22. mars 2006 av J@cob Lenke til kommentar
brannmannsam Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 noen som kan si meg hvordan jeg renamer impen. hvis det går ann.. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Eller 7/21/0 (Corruption og Life tap/Demonic embrace, healthstone og whatever til du får DS) og så resten hvor man vil. Man kan fortsette ned til SM i Affliction (og få med seg Siphon life på veien), eller putte resten i Destruction (og få Shadowburn og Ruin). Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dark pact er dårlige greier, i og med at man bare får mana tilbake. Demonic sacrifice + voidwalker og stamina/of the eagle-gear kan lett resultere i 100hp per tick på level 40. Og siden hp holder deg i live.. DS > DP. 5791829[/snapback] Kan ikke bli mer enig. For grinding og vanlige quester er fel stamina (DS av voidwalker) + imp. life tap MYE bedre enn dark pact. Har også funnet ut fel stamina er flott når guilden din starter med BWL, ble mye mindre healing på en stakkars lock der. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Syntes Dark pact var helt ok jeg. Grinder veldig effektivt med impen ute som mana batteri og blood pact. men smaken er som baken, delt Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 noen som kan si meg hvordan jeg renamer impen. hvis det går ann.. 5795021[/snapback] /script AbandonPet(); Du kan prøve det. Men husk, neste gang du summoner pet så vil den ikke ha non spells så du må kjøpe nye gromories. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Uansett, de viktigste talentene for PvP, og stort sett PvE må jo være Improved Life Tap (Aff), Improved Healthstone (Demo) og Demonic Embrace (Demo). Enhver build uten disse talentsa vil jeg si du nesten er sjangseløs... eller, jeg ville vært hjelpesløs. Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Har du ikke hørt det? Warlocks er imba uansett build Endret 23. mars 2006 av ulv Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Respecet til Nightfall/Soul link nå. Ikke tapt i duel enda, dør ikke ofte i pvp. Ikke beste pve builden når man ikke gjør høye crits. Høy dmg med dots, omtrent 3000 dmg tilsammens (med talent, 3 minutter cooldown) Ganske fornøyd med det, crittet ikke mye før uansett. Går heller for mer dmg en crit Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Har du ikke hørt det? Warlocks er imba uansett build 5799844[/snapback] Prsj, føler meg ganske sjanseløs når en rogue eller warrior når meg . Endret 23. mars 2006 av Seian Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Kjører 5/31/15 Instant corruption, soul link, +4 mer crit og shadowburn føler eg får med meg masse bra med den speccen, selv om jeg går glipp av nightfall, men foretrekker fortsatt denne ovenfor 20/31/0 Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har du ikke hørt det? Warlocks er imba uansett build 5799844[/snapback] Prsj, føler meg ganske sjanseløs når en rogue eller warrior når meg . 5801253[/snapback] Hva slags build har du? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 7/31/5 for øyeblikket. Altså, det ikke slik at jeg aldri har vunnet mot en, men de er ganske farlige. Rett og slett hold dem på avstand, så går det glatt for meg. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Build så langt er: Affliction: 5/5 Improved corruption 2/2 Improved Lifetap 5/5 Improved Life Drain Demonology: Makset ut tier 1 pluss 3/3 Improved Voidwalker Destruction: 5/5 Improved Shadow Bolt 2/5 Bane Dette funker bra for meg, skal forsett i destruction til lvl 60 og få ruin. Endret 26. mars 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Turboleif Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Bare så du vet det, så funker ikke linken din.. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Bare så du vet det, så funker ikke linken din.. 5815196[/snapback] Hehe, gjorde visst feil, ble lettere slik Viss linken funker, er dette slik jeg ser for meg komplett build. Endret 26. mars 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå