Sink Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Gud jeg hater UA, har pvpa en del, og som prest er det et helvete.. har drept meg selv sinnsykt mange ganger, + at den silence effekten er utrolig irriterende. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Specca Demo nå, og må si at det var veldig mye fetere enn Dest.. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 DJ_Dark, likte å demonology til pvp. Men følte det ble litt kjedelig uten mine kjære crits. Specced destruction idag etter å vært Demo siden onsdag. Demonology var utrolig mye lettere og man hadde helt syke hits, hadde vell rundt 630 +dmg med felguarden ute. Fikk jo 4400 crits uten Ruin... Men vurderes nå og gå over til Afflication, fikk utrolig lyst til å prøve det da flere personer, både her å venner har snakket varmt om speccen Lenke til kommentar
macmanlady Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Specca 46/5 for å sjekke dots355 corruption, 115 siphon life, 230 drain life og 29X UA. (Har ikke sett noe særlig på CoA) Affliction ble sinnsykt kult i denne patchen;) Specca 51/0/0 jeg 7440417[/snapback] Haha bra specc, turboleif er ikke du alliance på ravencrest? 7444674[/snapback] Ja, spiller på RC men er horde:o Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Specca Demo med en gang jeg og har ikke specca bort enda:D Jeg elsker felguarden min. Med 5 set bonusen på tier 2 og The Black Book er felguarden imba. Var i arena for ett par dager siden med ett par kompiser hvor vi plutselig fikk en match mot bare en person. Så da fyrte jeg opp black book og Peten min soloa denne stakkaren. Det var en feral druid. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Specca Demo med en gang jeg og har ikke specca bort enda:D Jeg elsker felguarden min. Med 5 set bonusen på tier 2 og The Black Book er felguarden imba. Var i arena for ett par dager siden med ett par kompiser hvor vi plutselig fikk en match mot bare en person. Så da fyrte jeg opp black book og Peten min soloa denne stakkaren. Det var en feral druid. 7474388[/snapback] høhø, var moro det nerf ur felguard :o Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 vel dere må bare gleder dere til dere blir nerfet igjen no way om dere får lov til og beholde den felguarden lenge ^^ Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 vel dere må bare gleder dere til dere blir nerfet igjen no way om dere får lov til og beholde den felguarden lenge ^^ 7474619[/snapback] Personlig synes jeg Demonology (Felguard) er for gimp til å kjøre i pvp. Affliction eller Destruction ftw. mye mer crowd control å hente fra en succubus eller felhunter uansett. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 vel dere må bare gleder dere til dere blir nerfet igjen no way om dere får lov til og beholde den felguarden lenge ^^ 7474619[/snapback] Personlig synes jeg Demonology (Felguard) er for gimp til å kjøre i pvp. Affliction eller Destruction ftw. mye mer crowd control å hente fra en succubus eller felhunter uansett. 7474662[/snapback] ikke når den forbanna felguarden criter deg får 1k Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Trenger ikke mye crowd controll når man har felguarden, dreper stakkarsene og om et par stk slår på deg gjør ikke noe, alt for vant til å spille med egen healer Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Trenger ikke mye crowd controll når man har felguarden, dreper stakkarsene og om et par stk slår på deg gjør ikke noe, alt for vant til å spille med egen healer 7474742[/snapback] Jeg Hater warlock De Winer og Winer om skade og Rogues men alikavel blir jeg drept av de forbanna Petet til en epic loch UTEN at han gjør noe skade på meg WTF NERF PET OG SOUL LINK FUCK :@ og spes den forbanna share Spelldamage / armor Etc Nerf pets Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Daxon, er du blitt drept "litt" ofte av den stakkars Felguarden? Stakkars felguarden våres Synes den shared spell damage talentet er ganske genialt Gjore ikke akkurat den beste damagen før det talentet kom. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Daxon, er du blitt drept "litt" ofte av den stakkars Felguarden? Stakkars felguarden våres Synes den shared spell damage talentet er ganske genialt Gjore ikke akkurat den beste damagen før det talentet kom. 7474795[/snapback] bare 1gang men da gjorde ikke lochen noen av skade så og si :@ så derfor hater jeg den og soul link ellers er casters lette når man har cloak of shadows eide 1mage og en loch solo har ikke klart det før men hjelper og resiste nesten alt de sender på meg ^^ Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Syns egentlig ikke at felguard ser no serlig bra ut, det den gjør er å ta litt mere dmg enn de andre petsa og kan stunne. Med aff/dest så har du erstatta det lille felguarden kommer med ++ men som sagt, ruin er som regel et must må ha litt boost også, litt artig å stå igjen etter duels med 100% hp. Når jeg grinda i felwood her om dagen var det en full bm huntard som prøvde å ganke meg 14 ganger ^^ (Jeg var 55, han 57) han klarte å ta meg 1 gang uten å dø selv av afterburns, jeg døde 3 ganger tho. Lenke til kommentar
holst84 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er enig i at full out Demo var litt for mye gimp før. Men nå er det helt imb (PVP). Gjør like mye skade som jeg gjorde med SM/ruin pre-patch og overlevelsesevnen er enorm. Var i en fixxed gruppe på lørdag og etter to runder bestemmer lederen seg for å gi meg en dedicated healer. Wiper ofte gulvet med 5 personer om jeg har en healer. Er jeg solo slår jeg 2 stk oftere enn jeg taper. Har vel så langt ikke tapt mot en annen lock i 1 vs 1 i BG's. (Ikke kjørt så mange duels som jo er litt annerledes.) Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er enig i at full out Demo var litt for mye gimp før. Men nå er det helt imb (PVP). Gjør like mye skade som jeg gjorde med SM/ruin pre-patch og overlevelsesevnen er enorm. Var i en fixxed gruppe på lørdag og etter to runder bestemmer lederen seg for å gi meg en dedicated healer. Wiper ofte gulvet med 5 personer om jeg har en healer. Er jeg solo slår jeg 2 stk oftere enn jeg taper. Har vel så langt ikke tapt mot en annen lock i 1 vs 1 i BG's. (Ikke kjørt så mange duels som jo er litt annerledes.) 7474982[/snapback] alt jeg kan si er Vent til dere blir Nerfet tilbake til stoneage Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Må si jeg liker det nye Affliction-treet. Spesielt instant howl of terror. Ellers, så er det bare å dot'e og stå å se på at de dauer, evt life draine om de slår på deg. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Må si jeg liker det nye Affliction-treet. Spesielt instant howl of terror. Ellers, så er det bare å dot'e og stå å se på at de dauer, evt life draine om de slår på deg. 7475197[/snapback] hehe funker dårlig på min rogue med cloak som fjerner alt av Negative magi buffs osv osv hehe love it Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Funker affliction bra i pve? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nå har jeg bare vært i ZG siden patchen, og det er jo ikke akkurat det beste stedet (thrash dør på 0,svisj). Men, det sier jo seg selv, når man har dots som ticker for 311 (Corr), 260 (UA), 109 (SL) og noe mellom 140-450-ish (CoA) og i tillegg DL som ticker for 190-260 hvert sekund.. det blir dps av sånt. I tillegg er du også lite avhengig av å få heals. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå