Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min build ser slik ut: =)

EDIT: Jeg vet at dette ikke er den ultimate PvP build, men funker fett også forbreder jeg meg litt til TBC (er ikke helt sikkert jeg begynner, men alikevell) så funker denne builden godt til grinding med liten nedtid...

Endret av Turbo-Jokke
Lenke til kommentar

Høres rart ut at du døde av en dot. Om jeg fyrer opp trinket og har berserking, så ticker corruption mellom 450 og 500 et sted, og den har vel 5 ticks tror jeg. Tviler STERKT på at han har dobbelt så sterk corruption som meg. (har +450 dmg, pluss ZHC).

Enten så hadde du ikke full hp, eller så hadde du fler dots på deg (eller så kom det en hunter og aimedshot-critta deg :p)

Edit: skriveleifer

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Men jeg dinget nettopp 25, så det passer ypperlig xD

Men du mener at affliction bare er brukbart på lvl 25+?

7472714[/snapback]

Nei, affliction er alltid brukbart (bortsett fra endgame-raiding, i hvertfall frem til nå), men det er bedre enn demonology fra 25+, ikke vreng ordene ;)

Edit:

Tenkte litt på hva jeg akkurat skreiv, selvfølgelig er affliction bra til raiding og. Var jo selv SM/Ruin, hehe.

Endret av zypher_ut
Lenke til kommentar
Høres rart ut at du døde av en dot. Om jeg fyrer opp trinket og har berserking, så ticker corruption mellom 450 og 500 et sted, og den har vel 5 ticks tror jeg. Tviler STERKT på at han har dobbelt så sterk corruption som meg. (har +450 dmg, pluss ZHC).

7472097[/snapback]

Nja, CoA kan vel fikse en sånn biff, om man amper + trinketer, samt har litt +dmg under beltet. Med +500dmg, ZHC og amp, får jeg min opp i 3.4k. Hiv på berserking der, så skulle ikke 4.9k være helt urimelig å oppnå.

Lenke til kommentar
Nja, CoA kan vel fikse en sånn biff, om man amper + trinketer, samt har litt +dmg under beltet. Med +500dmg, ZHC og amp, får jeg min opp i 3.4k. Hiv på berserking der, så skulle ikke 4.9k være helt urimelig å oppnå.

7473036[/snapback]

Hmm det hadde jeg ikke tenkt på. Og det for bare 215 mana. Må jo være den mest effektive spellen i spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...