Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk endelig logget på warlocken min i går og skulle teste ny spec..

Etter mye om og men, speccet jeg demonology, med instant corruption..

 

Så var det ut i skogen, og i Battlegrounds for å teste..

 

Felguard er vel og bra den, med syke shadowbolts, og nesten udødelig...

Men det var dørgende kjedelig.. alt bestod i å sende felguard, shadowbolt,shadowbolt, og neste..

 

Shadowboltene var sterkere enn noensinne, men de var trege å kaste..

 

7453435[/snapback]

 

Er ikke helt enig med den builden består av å sende felguard å spamme shadowbolts... Med mitt gear kan jeg sende inn felguard, hive på noen dots å hoppe rundt til en motspiller er død :p Men hiver en eller annen shadowbolt når jeg har berserker buff, artig og få noen sweete hits. Som f.eks 3500 hitte mitt med soulfire...

Jeg mener vertfall at demo spec ikke bygger på å spamme bolts

Lenke til kommentar
DS/RUIN all the way, er meget skuffet over 41 "pointerne"

7455861[/snapback]

Med unntak av shadowfury var jo 41pointerne sjukt brae. UA gjør at folk ikke decurser i hytt og gevær når du pvper, og gjør at du kan ta flere pallies/priests av gangen ved å øse på med debuffs så draine når de begynner å heale sæi opp uten å være redd for at de trykker på cleanse/dispel.

 

n00bguarden er et kapittel for segselv. Ok alternativ for dårlig geara locks som vil yppe sæi i BGs, men æ for min del ble lei den rimelig kjapt, selv med den berømte svarteboka. Pluss at GM ville degradert mæi til Orgrimmar duty hvis æ dukka opp på raid med den :D

Lenke til kommentar

Shadowfury må ikke undervurderes, den er gull verdt.

2 sec stunn i pvp er MYE! Det er faene meg nesten en shadow bolt (en hel en hvis du er langt nok vekke) og en fear! Det at den ikke er instant er deilig, no global coldown, anyone?

Desuten er den for rask til at den blir interupta, eneste dumme er at den ikke ser ut til å skalere så bra med gear. Min hiter for 500-600 og critter for 1100-1200, men skal få til noe deilig bare jeg får in en bersker buff, trinket pop, shadow sårbarhetsdritt OG curse of shadow :p

 

Destruction ftw,- The fast way to mutilate your target.

Lenke til kommentar

Hmm, gikk lei av demonology. Alle springer rundt med den. Ingen som vil duele meg og folk springer bort fra meg i PVP...

 

Viste ikke helt om jeg skulle gå for destruction eller afflication, noen som har testet afflication i pvp?

 

Edit: Respecced nå, ganske artig med denne kombinasjonen :D

felguardshadowfurylp1.jpg

Endret av wolfenkill
Lenke til kommentar

Affliction er ufattelig bra i AB/WSG. Unstable affliction spiser opp paladins og prester (klassene som _var_ det største prøblemet med denne speccen), og en ekstra DoT er ikke så dumt.

 

Siphon Life, Corruption, Aurse of Agony, Unstable Afflicion, Immolate, Drain Life

 

De fleste klasser går ned på et par sekunder om jeg får stå i fred lenge nok til å hive på det der. Som regel blir det bare Corr, CoA og UA. De dør fort nok da og. Så lenge warriors ikke har t3 (etc), så kan jeg drain tanke dem (utrolig få som finner pummel knappen sin).

 

Morro når man vinner en AB på 6 min og man har 80k damage done.

Lenke til kommentar
Affliction er ufattelig bra i AB/WSG. Unstable affliction spiser opp paladins og prester (klassene som _var_ det største prøblemet med denne speccen), og en ekstra DoT er ikke så dumt.

 

Siphon Life, Corruption, Aurse of Agony, Unstable Afflicion, Immolate, Drain Life

 

De fleste klasser går ned på et par sekunder om jeg får stå i fred lenge nok til å hive på det der. Som regel blir det bare Corr, CoA og UA. De dør fort nok da og. Så lenge warriors ikke har t3 (etc), så kan jeg drain tanke dem (utrolig få som finner pummel knappen sin).

 

Morro når man vinner en AB på 6 min og man har 80k damage done.

7469330[/snapback]

 

Har merket at dots er mesteparten av dmgen min i battlegrounds. Gjore sinnsykt mye mindre dmg med destruction spec enn når jeg brukte dots.

Lenke til kommentar

Jeg har både testet affliction og distruction.... Ble skikkelig skuffet da jeg speccet distruction, så skuffet at jeg respecca til affliction etter noen få BG's. Aflliction eier helt villt... putt de 5 dotsene på fienden, instat howl of terror også beiner du... og targetet ditt er dødt etter fearen er over, eller ihvertfall før han kommer fram til deg igjen...

 

 

Føler meg litt feig når jeg gjør dette... dreper de fleste med fullt liv og 80% mana :/ hvis du skulle tape en kamp... kan du bare ligge død på bakken og se at dusten som tok deg lide :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...