sdn Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Corruption med ZHC + buff tikker for 444, ikke no tull Eneste spells brukt er corruption, COA, coil og black book + felguard boomboom.bmp Lenke til kommentar
knux Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Spørsmål, siden jeg ikke har fått noe dmg trinkets enda: Hvis man hiver på alle dots som f.eks CoA, Corruption, Life Siphon og Immolate dot, mens f.eks. ZHC er aktiv, blir all denne damage adda opp per tick? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Ah.. jeg har 7 andre chars å plassere 51 talentpoeng på, men jeg vil merkelig nok ikke slutte å spille på warlocken: 7452024[/snapback] Hvilken build bruker du? Endret 8. desember 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ah.. jeg har 7 andre chars å plassere 51 talentpoeng på, men jeg vil merkelig nok ikke slutte å spille på warlocken: 7452024[/snapback] Hvilken build bruker du? 7452780[/snapback] Hihi, fikk banishet min første druid. Selv gikk jeg for 41/7/3 (sikter mot shadowburn + maskingevær-imp @70), og så langt er jeg veldig imponert over dottene mine. Siphon life ticker for 106, Corruption for 311, UA for 260 og CoA har jeg ikke fått sett så nøye på.. folk dør gjerne før den siste (og skumle) delen kicker inn. Drain life skader/healer for 190 hvert sekund. Det er også utrolig mye DPM i Affliction, og skrike-tankene får buffen sin uten at det går ut over skaden min. Litt uvant, men det er gjerne på grunn av default Blizzard-ui.. 7440202[/snapback] der Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Doh.. Så smart var jeg.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei, jeg har en 38 warlock som jeg spiller på nå. Noen som har forslag til build? jeg vil ha Felguard på lvl 50, eller burde jeg bare satse på affliction? Akkurat nå har jeg ca 66 shadow dmg eller noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Instant Corruption er i alle fall en must! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fikk endelig logget på warlocken min i går og skulle teste ny spec.. Etter mye om og men, speccet jeg demonology, med instant corruption.. Så var det ut i skogen, og i Battlegrounds for å teste.. Felguard er vel og bra den, med syke shadowbolts, og nesten udødelig... Men det var dørgende kjedelig.. alt bestod i å sende felguard, shadowbolt,shadowbolt, og neste.. Shadowboltene var sterkere enn noensinne, men de var trege å kaste.. Så jeg ble lei etter noen timer og respeccet til destruction, fortsatt med instant corruption.. Er ikke helt overbevist ennå, selv med god burst damage, er jeg ikke helt inne i denne spillestilen... Er det noen tips jeg kan ta med meg i å spille destruction eller finnes det en bedre build jeg burde specce til? Har til i går spilt med ruin, og affliction resten mot SM.. Er lvl 56 atm. så gjerne gi forslag til 60 builds... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 God build? CLIEK MICH Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Corruption med ZHC + buff tikker for 444, ikke no tull Eneste spells brukt er corruption, COA, coil og black book + felguard 7452703[/snapback] Hadde en corruption tick for 636 igår, raidbuffa, ingen trinket Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 God build? CLIEK MICH 7453561[/snapback] Ser bra ut den, men hvis du har tenkt å PVPe, ville jeg flyttet 3 poeng fra demonic embrace til nether protection. Selv har jeg en 10/0/41 build til PVE raiding. Jeg har derfor utelatt både nether protection og backlash til fordel for soul leach, imp lifetap og suppression. Det er nok litt begrenset hvor effektivt fire er i BWL i kveld, men jeg regner med at builden er bedre i Naxx. Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Corruption med ZHC + buff tikker for 444, ikke no tull Eneste spells brukt er corruption, COA, coil og black book + felguard 7452703[/snapback] Hadde en corruption tick for 636 igår, raidbuffa, ingen trinket 7454012[/snapback] omg. Det er jo sinnsjukt. DPS som faen med masse dotter oppe da eller? Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Hm, I DID SOME MORE TESTING. Imp shadowbolt debuff, shadowpriest, ZHC, 4piece plagueheart og sm/ruin: Melikes. (full) EDIT: Og raidbuffs -_- (flask of supreme power, greater arcane elixir, elixir of shadowpower, brilliant wizard oil) Endret 8. desember 2006 av nazrm Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hm, I DID SOME MORE TESTING. Imp shadowbolt debuff, shadowpriest, ZHC, 4piece plagueheart og sm/ruin: Melikes. (full) EDIT: Og raidbuffs -_- (flask of supreme power, greater arcane elixir, elixir of shadowpower, brilliant wizard oil) 7454308[/snapback] haha, gi oss en skikkelig god threat reduction spell og magene kan skjelve i buksene. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hm, I DID SOME MORE TESTING. Imp shadowbolt debuff, shadowpriest, ZHC, 4piece plagueheart og sm/ruin: http://img.nazrm.net/WoWScrnShot_120806_130759.jpg Melikes. (full) EDIT: Og raidbuffs -_- (flask of supreme power, greater arcane elixir, elixir of shadowpower, brilliant wizard oil) 7454308[/snapback] haha, gi oss en skikkelig god threat reduction spell og magene kan skjelve i buksene. 7455130[/snapback] Det kommer i TBC 10% mindre treath caused. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Det kommer i TBC 10% mindre treath caused. Det har vi nå, i IMP drain soul og destructive reach. Soulshatter får vi i TBC, den halverer threat. Endret 8. desember 2006 av nazrm Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 EDIT: Og raidbuffs -_- (flask of supreme power, greater arcane elixir, elixir of shadowpower, brilliant wizard oil) 7454308[/snapback] Du mangler PI. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hmm, critta 3900 med soul fire. Uten ruin hadde bare trinket oppe. Må nesten prøve litt pvp idag, finne en berserker buff Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) DS/RUIN all the way, er meget skuffet over 41 "pointerne" Endret 8. desember 2006 av heanwi Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det heter 41 poitnerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå