Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillte litt med en 0/5/46 build på test-serverne og det er bare en helt rå build! Backlash procke nesten garantert hver 8. sekund i PvP, da både huntershots og rogues er villige til å hjelpe.

Soul Leech synes jeg ikke var så bra, merket ikke stor til den og den healer veldig lite.

Nether protection var værdt hvert eneste poeng mot mages. Serlig der du blir voldtatt av 2-3-4 stykker merker du det veldig godt.

Testet også felguard og affliction med og uten UA og jeg synes ikke de var så alt for imba.

Så er det jo noen speccs som egner seg bedre i PvP og PvE, og noen som egner seg bedre i Arena og i gamle BG-s.

Spilte mest med imp ute når jeg var destro og det var elsk mot warrior med Shadowfury<3

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

Må si jeg er en stor fan av backlash, er imba som F. :D Når det kommer til hvilken spec jeg skal ha etter onsdag.. vel, blir vel SM/ruin -_- (med empowered corruption blir jo det buffa litt.) Venter heller med å ta de nye talentene (langt ned i talent treet) til TBC kommer.

Lenke til kommentar
Må si jeg er en stor fan av backlash, er imba som F. :D Når det kommer til hvilken spec jeg skal ha etter onsdag.. vel, blir vel SM/ruin -_- (med empowered corruption blir jo det buffa litt.) Venter heller med å ta de nye talentene (langt ned i talent treet) til TBC kommer.

7418009[/snapback]

Siden jeg ikke raider kommer jeg nok til å ta en full Dest build. Mye imba der i PvP

Lenke til kommentar

Ja, de får 100%, men det fordeles utover hele DoT'ens varighet, men ikke mer enn f.eks. en spell på 3.5s (=100%). Hvilket vil si at om du har 300+ shadowdammage, vil det legges til de f.eks. de 822 shadow dammage Corruption (VII) gir, altså 1122 totalt (regner ikke med SM eller DS %-bonuser her, da de kommer utenom), så hvert "tick" (3. sekund) får du 1/6 av den totale +dammage du har lagt til (18 sek delt på ticks av 3 sek).

På Immolate, som er en kombinasjon av initiell skade og dot, er jeg ikke helt sikker. Jeg vil anta at du her får 100% dammage bonus fordelt på både dot og 1. skaden, men forholdet er jeg ikke sikker på.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

trenger litt hjelp jeg.

det jeg lurer på er hvilke build jeg skal specce på onsdag

tenkte full destruction (det jeg er nå) men så kom jeg til å tenke på at shadowfury er bare rank 1(minimal skade, nesten bare stun effekt). kan jeg regjere mer i bgs med sl og felguard?(heavy demonology build)

eller burde jeg velge en annen build? trenger tips asap :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig passe rævva gear (rundt 250 spell damage), og min shadowfury critter for rundt 1100, det kan være greit i sårt trengte situasjoner men jeg vil egentlig påstå at jeg er ganske skuffet over shadowfury, blir kanskje bedre når cooldown blir redusert til 20 sekunder istedet for 1 minutt.

For min del, med så lite spell damage som jeg har så føler jeg Destruction ikke blir effektivt nok, det koster rett og slett for mye mana, og det er ikke alltid det passer seg å life tappe i pvp :p

Affliction derimot, ser ut til å være den beste speccen så langt, spesielt om du har tenkt å gjøre litt pvp. Det blir liksom litt vanskelig å få til en fullstendig spec når man mangler 10 poeng. Så meg personlig kommer til å gå Affliction med de gjenstående talentene i destruction. Men er ikke sikker på om jeg skal kjøre en god gammal SM/Ruin eller om jeg skal gå helt ned til UA.

Demonology kan være vel og bra for pvp det, men jeg føler meg handicapa så fort noen dreper/banisher felguarden min... Noe som faktisk skjer ganske ofte, da folk vet at de bør kvitte seg med jæveln :p

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Da jeg kjørte en del PvP hadde jeg en full destruction build og den var veldig effektiv spør du meg, og jeg har enda mindre +dmg enn deg. (Hadde da)

7427730[/snapback]

ja, jeg kjører Destruction selv nå. Men min erfaring fra PTR var at Destruction var ikke på nær like effektivt som det er nå. ikke med mitt gear hvertfall.

Endret av zbegra
Lenke til kommentar
Da jeg kjørte en del PvP hadde jeg en full destruction build og den var veldig effektiv spør du meg, og jeg har enda mindre +dmg enn deg. (Hadde da)

7427730[/snapback]

ja, jeg kjører Destruction selv nå. Men min erfaring fra PTR var at Destruction var ikke på nær like effektivt som det er nå. ikke med mitt gear hvertfall.

7428205[/snapback]

Bruk ting riktig og du vil eie de fleste!

Lenke til kommentar
Ser for meg Unstable Affliction som relativt festlig å putte på flag carriers i WSG, spes med teams som tar seg bryet med å dispelle. Wops, der mista du 1500 hp  :)  Spørsmålet er hvordan man klarer overleve med 5 dots på seg også, samtidig som du blir lifedrained / feared.

7428235[/snapback]

svar: stacking HoTs...rimelig enkelt å outheale 5 DoTs.... 5 HoT's :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...