Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
5 levels skulle gå på et par dager. Du kan jo hoppe inn i AV og bli honored for castercape/belt, enkelt og billig. Kanskje Strat baron for Crimson felt hat og litt ymse annet +dmg.

7400878[/snapback]

God ide, Honored med AV er jeg allerede, tankte jeg skulle hoppe inn i de første raid instancene som Scholo, Strat, osv. Mangeler vel bare en 2-3 levler eller?

Edit: Jeg er selvfølgelig Lightningwolf som har Commando_Sondre som RL venn og er hos han og glemte selvfølgelig og logge ut hans acc før jeg skrev :roll:

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
5 levels skulle gå på et par dager. Du kan jo hoppe inn i AV og bli honored for castercape/belt, enkelt og billig. Kanskje Strat baron for Crimson felt hat og litt ymse annet +dmg.

7400878[/snapback]

God ide, Honored med AV er jeg allerede, tankte jeg skulle hoppe inn i de første raid instancene som Scholo, Strat, osv. Mangeler vel bare en 2-3 levler eller?

Edit: Jeg er selvfølgelig Lightningwolf som har Commando_Sondre som RL venn og er hos han og glemte selvfølgelig og logge ut hans acc før jeg skrev :roll:

7401304[/snapback]

Dere ble eid begge to :p

Uansett, du kan nok begynne i Scholo/Strat i lvl 58 hvis du er heldig, ville blitt honored med WSG mens du allerede driver med PvP så du kan få to fin-fine ringer og litt snacks. Fra AB får du bare ett belte som du da allerede får fra AV.

Lenke til kommentar

Klarer ikke å ta helt av pga shadowfury. Hadde den vært instant så ville den vært deilig, siden man kunne ha brukt den mens man hoppet eller løpte, men med 0.5 sec cast...

Felguard tror jeg rett og slett blir kjedelig tbh, blir nok affliction for meg.

Lenke til kommentar

Ut ifra det jeg har hørt, blir det nok Felguard som blir mest brukt, iallefall før BC. Affliction uten SoC og Destruction uten Incinerate blir gjerne ikke helt det samme som Demo med Felguard.

Jeg tror derimot PvE @ lvl70 fremdeles vil nyte godt av minst 21 poeng i Destruction (selv om vi får Soul shatter, så hjelper -10% threat fra Destructive reach mye), så jeg tipper 21/0/40 eller 40/0/21 kan bli fjonge alternativer.

Lenke til kommentar
Ut ifra det jeg har hørt, blir det nok Felguard som blir mest brukt, iallefall før BC. Affliction uten SoC og Destruction uten Incinerate blir gjerne ikke helt det samme som Demo med Felguard.

Jeg tror derimot PvE @ lvl70 fremdeles vil nyte godt av minst 21 poeng i Destruction, så jeg tipper 21/0/40 eller 40/0/21 kan bli fjonge alternativ.

7416464[/snapback]

Jeg tror nok mest på 40/0/21 når det gjeller PVE. Det er det som gir mest damage etter som jeg forstår.
Lenke til kommentar

Skal bli gøy å leke med confl og DS i BC, gleder meg!

Sacc imp med sine varke 15% fiah damage, incinerate drittet, hiv på litt spell damage og du burde få en fin burst damage.

Conflagrate / Night Fall, er den som blir brukt nå, dog jeg pve'er ikke lenger siden jeg er guildless, pvp er jeg møkklei av, men ganking og sivilian slakting, det kan jeg ikke få nok av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...