Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Warlocks er for elsket for at den skal bli nerfet? :D

7362346[/snapback]

De som designer Tier settene og de som utvikler spells. De spiller alle Warlock.

7363063[/snapback]

Mailock? Mail-lock (i alle fall T5 :p)

7363086[/snapback]

Jeg driter i om det ser ut som Mail. Det er jo perverst kult.

7363129[/snapback]

Det har jeg da aldri nektet for!

I hvilken instance skal T5 droppe i da?

Lenke til kommentar

Mest damage får du fra DS/Ruin, altså 9/21/21. Funker best til PvE, siden succubus må sacces for 15% shadowdmg. Ellers har du jo NF/Conflag om du skal PvPe en del, men da sprer du +dmg over to skoler (shadow + fire), istedenfor det vanlige fokuset på +shadowdmg (som kommer i større mengder enn +dmg/healing).

Men, uansett, i PvP er burst konge, og du kommer ikke utenom Ruin (med mindre du er en av snålingene som går for SL og skal overleve folk istedenfor å drepe dem :p).

Lenke til kommentar
Er en guild på frostwhsiper som har krav om 200NR for og joine, kan noen fortelle meg hvordan i helvete man kan få så mye NR?

7400190[/snapback]

Sylvan vest/shoulders/crown + Gaea's embrace m/ 15 NR. Gjør denne questlinen for bukser med +25 NR, 2x sånne, en sånn og 1x 20NR-ring fra AH. Hiv Savage guard (ZG-enchant, krever Arcanum of focus + honored med Zandalar tribe) på hatt/bukse når du vil bytte ut enkelte ting for +dmg-stæsj.

Lenke til kommentar
Er en guild på frostwhsiper som har krav om 200NR for og joine, kan noen fortelle meg hvordan i helvete man kan få så mye NR?

7400190[/snapback]

Sylvan vest/shoulders/crown + Gaea's embrace m/ 15 NR. Gjør denne questlinen for bukser med +25 NR, 2x sånne, en sånn og 1x 20NR-ring fra AH. Hiv Savage guard (ZG-enchant, krever Arcanum of focus + honored med Zandalar tribe) på hatt/bukse når du vil bytte ut enkelte ting for +dmg-stæsj.

7400641[/snapback]

ok. Det kommer til og bli dyrt og det kommer til og ta tid. Men det skal gå.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...