Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Har vært heldig de to siste ukene :D Fikk Plagueheart Shoulders igår :D

Tar deg snart igjen nå nazrm!

7350701[/snapback]

 

Hehe, grattis. \o/

Bare 2 locks i guilden, og du er DS/ruin? Tanks vil ikke ha imp eller? :p (edit: heldiggris -.-)

 

(Og, hvorfor har han andre lock'en brimstone når dere ikke har tatt loatheb? o_O)

 

I did some research!

Og uhm, har du noen tanker om plagueheart gloves? Tenkte nemlig å by på de, selvom jeg mister endel +damage. :X

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vært heldig de to siste ukene :D Fikk Plagueheart Shoulders igår :D

Tar deg snart igjen nå nazrm!

7350701[/snapback]

 

Hehe, grattis. \o/

Bare 2 locks i guilden, og du er DS/ruin? Tanks vil ikke ha imp eller? :p (edit: heldiggris -.-)

 

(Og, hvorfor har han andre lock'en brimstone når dere ikke har tatt loatheb? o_O)

 

I did some research!

Og uhm, har du noen tanker om plagueheart gloves? Tenkte nemlig å by på de, selvom jeg mister endel +damage. :X

7351145[/snapback]

 

Ingen som har brimstone hos oss :o

 

Plagueheart Gloves tar jeg når alle har fullt T3 ^^ Siden Dark Storm Gauntlets er bedre. Skal jeg gå for noe Plagueheart nå, vil jeg ha boots. Du kan jo se profilen min i signaturen, feil specc der, men men. Kan fikse på det senere.

 

Jeg er SM/Ruin, vi speccer vell for det meste som vi vil. :love: Jeg er liksom med på å bestemme det siden jeg er vice warlock-officer ^^ Sa nei til rollen som officer.

Endret av Turboleif
Lenke til kommentar
I expansion får Siphon life 100% av spelldamage! :thumbup: Dots ftw :love:

7354045[/snapback]

 

 

Som om ikke de er kraftige nok allerede :dontgetit:

 

For å ikke gjøre dette til en whine- post; jeg gleder meg veldig til å se hvordan balansen blir i BC. Jeg tror på en måte at mages, shadowpriests, BM- hunters og locks blir veldig bra, men på en annen måte har jeg trua på at det blir litt mere balansert enn det kan se ut :hmm:

 

Kjobben, det er nok bare deg!

Lenke til kommentar

Stam på bracers og feet er digg.

 

Er det verdt å hive på 20fire damage @ gloves of teh dishwasher? (Sjekk profil, så skjønner dere hva jeg mener, alle som har tatt majorhomo burde vite hvordan de ser ut :p)

 

Kjører confl atm, så litt mer fire damage burde jo ikke skade. Ser ut som at gloves of ebon flame aldri vill droppe for meg uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...