Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som synes Felguards er litt drøye på PTR? Som warlock synes jeg det blir veldig vanskelig å hanskes med disse skapningene, greit jeg har ikke noe problemer med 1 warlock som har Felguard, den kan jeg som regel Banishe, men når det er 3 warlocks som alle sender felguarden sin på meg, selv om det er 100 andre mennesker i nærheten :cry: 3 felguards som intercepter/cleaver deg på en gang suger. Det tar 2-3 sekunder så er du dau.

Har gått så langt at jeg hater felguard og nekter å specce demo.

Affliction/Destruction eller Destruction/Affliction

Blir bare sinna av Felguarden nå :!:

Blir vel til at 9/10 PvP warlocks løper rundt med de gærningene, hvertfall før TBC kommer... Uten generell stamina buff for alle sammen er de rett og slett for sterke :)

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Det er ikke no morro med nerfs, men jeg føler nesten det der blir for dumt, det er jo tross alt pet vi snakker om..:ermm:

Seff konge å være imba men når vi ser pets som critter for 1k+ damage bør kanskje blizz skru på bremsen, hørte en mage som sa han ble critta for 1100 i wsg i går

Noen som har tilgang til Beta som kan fortelle om hvordan de er på level 70 i forhold til andre klasser? Hvordan er dps-en til Felguards på 70?

På 60 pre BC er de hvertfall over the hill and far away

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Jepp, det er overpowered, ingen tvil om det. Destruction treet er også ganske imba, tenker spesielt på backlash, og sånn som de forandret intensity (alle destruction spells istedet for bare rof og hellfire). Men who knows, vi har jo ikke sett så godt på TBC enda, mulig det er noe balanse når vi får spilt litt. :p

Lenke til kommentar
Jepp, det er overpowered, ingen tvil om det. Destruction treet er også ganske imba, tenker spesielt på backlash, og sånn som de forandret intensity (alle destruction spells istedet for bare rof og hellfire). Men who knows, vi har jo ikke sett så godt på TBC enda, mulig det er noe balanse når vi får spilt litt. :p

7328176[/snapback]

og hvordan skal vi rogues ha det nå da? hørte noe med at cloak of resist ikke funket sånn som den skulle :( hadde håpet på og denge casters som warlock men men :=) blizz gjør altid noen overpower

Lenke til kommentar

7328176[/snapback]

og hvordan skal vi rogues ha det nå da? hørte noe med at cloak of resist ikke funket sånn som den skulle :( hadde håpet på og denge casters som warlock men men :=) blizz gjør altid noen overpower

7328188[/snapback]

Cloak of shadow funker hvertfall på deathcoilen min :hrm: Litt usikker men tror den spiste fear også et par ganger

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

7328176[/snapback]

7328188[/snapback]

Cloak of shadow funker hvertfall på deathcoilen min :hrm:

7328192[/snapback]

vel det var rart^^ hørte en rogue som sa at den ikke funket vis du bruker den når du ikke blir targete/castet mot men vis du brukte den i animationen til en spell mot deg da funket den :/ det er jo bare teit vis det er sånn...

Lenke til kommentar

7328176[/snapback]

7328188[/snapback]

Cloak of shadow funker hvertfall på deathcoilen min :hrm:

7328192[/snapback]

vel det var rart^^ hørte en rogue som sa at den ikke funket vis du bruker den når du ikke blir targete/castet mot men vis du brukte den i animationen til en spell mot deg da funket den :/ det er jo bare teit vis det er sånn...

7328208[/snapback]

Det er vel 90% chance to resist, altså det er 10% sjanse for at det ikke funker... den varer vel også bare i 5 sekunder?

Lenke til kommentar
Nå har jo den fått en battle shout også, samt BoK?

7328186[/snapback]

Er ikke helt sikker på hva den har, men sikkert battleshout ja. Kan spørre han som tok screenshot når han kommer online! Mulig at han brukte "The Black Book" også.

Det kan jo faktisk bli nyttig i endgame med pets så sterke som en Felguard. Hunters bruker jo pets i dag for å gjøre damage på bosser, som foreksempel Patchwerk/Thaddius/Loatheb der du trenger mye damage over kort tid.

.. men kommer vel an på om folk vil bruke 41 poeng på å få den. -_-

(In other news, Shadowfury var skuffende :/)

Lenke til kommentar
lol. Er jo nok å hive 3-4 shadowfuries oppå en klynge med folk. Eller 3x UA og 1x shadowfury. Kaboom. :)

7328564[/snapback]

hehe, sant. men er ikke spesielt imponert over shadowfury egentlig. Kan være en bug...

Når jeg bruker den på la oss si 7 folk, så ser jeg bare en av de ta skade? er dette intended eller er det bare at ui-en ikke viser hvor mye skade alle de andre tar?

Shadowfury critta for 1100 på en fyr mens de andre rundt ham tok ingen skade og ble bare stunna

Endret av zbegra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...